کد خبر : 1985563 | 18 آذر 1402 ساعت 08:14 | 20.6K بازدید | 8 دیدگاه

زمانی برای تمرین نداریم؛

افسوس سرمربی الهلال: نباید این گل را می‌خوردیم

ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، می‌گوید تلاش‌های زیادی برای پیشرفت و توسعه لیگ عربستان صورت می‌گیرد.

افسوس سرمربی الهلال: نباید این گل را می‌خوردیم

به گزارش ورزش سه، الهلال عصر روز گذشته در هفته شانزدهم لیگ روشن عربستان با نتیجه 2-1 مقابل الطایی پیروز شد تا فاصله هفت امتیازی خود با تیم دوم جدول لیگ را حفط کند. ژسوس درباره این مسابقه گفت: ما روند بازی را به ویژه در نیمه اول کنترل کردیم. گل سوم ما مردود شد و بلافاصله بعد از آن الطایی گل زد که این موضوع ما را تحت تأثیر قرار داد.

وی افزود: در بین دو نیمه بازی با بازیکنان صحبت کردیم و با تمرکز ادامه دادیم و در پایان به پیروزی رسیدیم. هدف ما، پیروزی بود که محقق شد. البته در دقایقی الطایی موقعیت‌های محدودی داشت اما الهلال با وجود افت عملکرد، بر جنبه‌های مختلف بازی، حتی جنبه‌های دفاعی، تسلط داشت.

1927319

ژسوس در خصوص گلی که یاسین بونو، دروازه‌بان مراکشی الهلال، دریافت کرد، گفت: گلی که وارد دروازه بونو شد، نباید گل می‌شد اما قدمی که دروازه‌بان برداشت، باعث ورود توپ به دروازه شد.

سرمربی پرتغالی با تمجید از لیگ روشن عربستان، عنوان کرد: من در دوره قبلی حضورم در عربستان درباره اتلاف وقت و دقایق واقعی بازی صحبت کردم اما امروز تفاوت زیادی وجود دارد‌. اکنون همه سخت کار می‌کنند تا جنبه تاکتیکی بازی خود را برجسته کنند. تلاش‌هایی که برای توسعه فوتبال عربستان انجام می‌شود، بسیار زیاد است.

وی در پایان با اشاره به فشردگی مسابقات تیمش گفت: ما حتی زمانی برای تمرین نداریم اما این یک اتفاق عادی است که برای همه تیم‌هایی که برای قهرمانی رقابت می‌کنند، رخ می‌دهد‌.

دیدگاه‌ها