کد خبر : 1985569 | 18 آذر 1402 ساعت 00:34 | 19.8K بازدید | 22 دیدگاه

نماینده سازمان لیگ به هیئت فوتبال تذکر داد

جنجال تصاویر لالیگایی در اصفهان تکرار نمی‌شود!

در جلسه هماهنگی دیدار سپاهان و مس رفسنجان پیرامون تصویربرداری لالیگایی در این مسابقه هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

جنجال تصاویر لالیگایی در اصفهان تکرار نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، جنجال بزرگ هفته گذشته لیگ برتر به مسئله تصویربرداری خاص تلویزیونی بازی ذوب‌آهن و استقلال اختصاص داشت.

تصویربرداری به شکل بازی‌های لالیگای اسپانیا در این مسابقه ناراحتی جواد نکونام و دیگر اعضای نیمکت استقلال را در پی داشت و حواشی عجیب و غریبی نیز ایجاد کرد.

حالا در آستانه میزبانی بعدی شهر اصفهان اینبار در ورزشگاه نقش جهان و توسط سپاهان نگرانی‌هایی پیرامون تصویربرداری خاص تلویزیونی از بازی این تیم و مس رفسنجان به وجود آمده است.

از اصفهان خبر می‌رسد مبحث مهمی که در جلسه هماهنگی بازی سپاهان و مس رفسنجان از سوی اعضای تیم میهمان مطرح شده همین موضوع تصویربرداری در بازی عصر شنبه بوده است.

ظاهرا در جلسه جمعه شب مسی‌ها از امیرحسین روشنک نماینده باسابقه سازمان لیگ در بازی با سپاهان خواسته‌اند که قوانین رسانه‌ای درباره تصویربرداری تلویزیونی از بازی شنبه عصر به طور کامل رعایت شود و نماینده بازی نیز در این خصوص تذکرهای لازم را به هیئت فوتبال اصفهان داده است.

اصلی‌ترین موضوع عدم ورود تصویربرداران و عکاسان به محوطه‌ فنی مربیان است که قرار شده در بازی فردا تکرار نشود. همچنین درباره قرار گرفتن میکروفون ویژه تلویزیون دور از محوطه‌های فنی نیز صحبت شده تا حاشیه خاصی در بازی حساس هفته دوازدهم پیش نیاید و اتفاقات هفته گذشته در بازی سپاهان و مس تکرار نشود.

گفتنی است؛ دیدار سپاهان و مس رفسنجان ساعت ۱۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها