کد خبر : 1985573 | 18 آذر 1402 ساعت 00:48 | 21.3K بازدید | 5 دیدگاه

مهاجم جدید یوونتوس 4 می‌پوشد! (عکس)

یوونتوس در نیمه دوم بازی مقابل ناپولی‌ با گل فدریکو گاتی پیش افتاده است.

مهاجم جدید یوونتوس 4 می‌پوشد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در بازی حساس هفته پانزدهم سری A در ورزشگاه آلیانز از ناپولی‌ میزبانی می‌کند و در نیمه دوم از حریف پیش افتاده است.

پس از نیمه اول که لحظات هیجان انگیزی نداشت، یووه تصمیم گرفت نیمه دوم را با فشار زیاد به حریف آغاز کند که خیلی زود هم نتیجه گرفت.

پس از انتقال توپ به سمت چپ خط دفاعی ناپولی‌، آندره‌آ کامبیاسو به توپ رسید و ارسال بلند پای چپ او را فدریکو گاتی با ضربه سر وارد دروازه حریف کرد تا ورزشگاه را به وجد بیاورد.

ویدئو: 318894

شماره 4 یوونتوس برای دومین بازی متوالی موفق به گلزنی شده است. او هفته پیش تیمش را به برد رسانده بود و امشب هم خیلی امیدوار خواهد بود تا دوباره موجب برتری بیانکونری شود.

1964112

بازی هفته گذشته در خانه مونزا با گل دقیقه 12 آدرین رابیو با برتری یوونتوس دنبال می‌شد که حریف دقیقه 90+1 با گل والنتین کاربونی نتیجه را به تساوی کشاند. گاتی 3 دقیقه پس از گل تساوی موفق شده بود یوونتوس را به دومین گل برساند و 3 امتیاز مهم را به حساب تیمش واریز کند.

1964113

در بازی امشب که مهاجمان یوونتوس عملکرد قابل توجهی برای تغییر نتیجه نداشتند، گاتی به عنوان یک مدافع در نقش مهاجم جدید تیک مکس آلگری در لحظات حساس ایفای نقش می‌کند.

دیدگاه‌ها