کد خبر : 1985577 | 18 آذر 1402 ساعت 01:17 | 7.9K بازدید | 17 دیدگاه

یوونتوس ۱-۰ ناپولی: قهرمان از کورس خارج شد

یوونتوس در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۱-۰ ناپولی را شکست بدهد.

یوونتوس ۱-۰ ناپولی: قهرمان از کورس خارج شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری که روی دور پیروزی قرار دارند، با تک گل فدریگو گاتی از سر ناپولی عبور کردند تا بار دیگر به صدر جدول صعود کنند. در سمت مقابل هم ناپلی‌ها با این شکست. اختلافی ۱۲ امتیازی با صدر پیدا کردند تا کار دشواری برای دفاع از عنوان قهرمانی داشته باشند.

ویدئو: 318896

ناپلی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند از این برتری استفاده کنند.
در دقیقه 7 بود که یوونتوسی‌ها اولین موقعیت جدی‌شان را ایجاد کردند اما کامبیاسو که روی پاس مک‌کنی صاحب موقعیت شده بود، ضربه‌اش را از کنار دروازه ناپولی به بیرون زد.
یک دقیقه بعد ارسال خطرناک پولیتانو روی دروازه یووه، وویژک شزنی را به دردسر انداخت اما دروازه‌بان یووه به هر شکل ممکن توپ را دور کرد.
در دقیقه 9 حرکت پولیتانو بار دیگر یوونتوس را به دردسر انداخت اما این بار ضربه خطرناک او از کنار دروازه شزنی به بیرون رفت.
در ادامه یوونتوسی‌ها تا اندازه‌ای ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 19، صاحب یک موقعیت خوب شدند ولی ضربه ولاهوویچ را مدافعان ناپولی برگشت دادند و وستون مک‌کنی هم نتوانست از ضربه برگشتی عبور کند.

1964127

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و هر دو تیم صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم ناپولی بهتر آغاز کرد و در دقیقه 47، زیلینسکی شانس خود را از پشت محوطه جریمه یووه امتحان کرد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دو دقیقه بعد نزدیک بود که یووه به گل اول برسد اما ولاهوویچ که روی پاس مک‌کنی صاحب موقعیت شده بود، ضربه‌اش را به تیر دروازه کوبید. ضمن اینکه پرچم کمک داور هم به نشانه آفساید هافبک آمریکایی یووه بالا رفت.
سرانجام در دقیقه 51 بود که قفل دروازه‌ها شکست و یوونتوس توانست به گل برسد. روی یک حرکت از سمت راست بود که ارسال دقیق آندره‌آ کامبیاسو مقابل دروازه ناپولی به گاتی رسید و او هم بالاتر از مدافعان حریف، با ضربه سر کار را تمام کرد.

1964126

بعد از این گل بازی متعادل شد و حملات دو تیم به موقعیت ویژه‌ای منجر نشد تا اینکه در دقیقه 66 فدریکو کیه‌زا روی یک حرکت انفرادی و ضربه‌ای تماشایی می‌توانست گل دوم را برای یووه به ثمر برساند اما ضربه او هم از بالای دروازه ناپولی به بیرون رفت.
در دقیقه 70 چیزی نمانده بود اشتباه بزرگ شزنی بازی را تساوی بکشد اما علی رغم اینکه اوسیمن دروازه یووه را باز کرد اما داور به دلیل در آفساید قرار داشتن مهاجم ناپولی این گل را نپذیرفت.
در دقایق پایانی ناپلی‌ها تلاش زیادی کردند تا به گل تساوی برسند و مهمترین موقعیت آنها در دقیقه 86 رقم خورد که روی پاس راسپادوری، دی لورنزو صاحب موقعیت شد اما ضربه او به کنار دروازه یووه برخورد کرد.
در ثانیه‌های پایانی هم اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت بازی با همان تک گل به سود یووه به پایان رسید.

دیدگاه‌ها