کد خبر : 1985583 | 18 آذر 1402 ساعت 08:45 | 11K بازدید | 16 دیدگاه

خوش‌اشتها و بی‌رحم مثل شمس‌آذر قزوین

نماینده قزوین با نمایشی درخشان این بار در انزلی بار دیگر دست پر به خانه بازگشت.

خوش‌اشتها و بی‌رحم مثل شمس‌آذر قزوین

به گزارش “ورزش سه”، شمس‌آذر قزوین بعد از عبور از سد تراکتور، فولاد، مس  رفسنجان این بار از سد ملوان هم در خانه حریف گذشت تا نشان دهد مهمانی خوش‌اشتها و بی‌رحم است.

آنها برابر استقلال خوزستان و پیکان نیز در خانه حریف به تک امتیاز رضایت دادند تا از این حیث بیشترین امتیاز خود را تا اینجای فصل در خانه رقبا کسب کنند. نکته جالب توجه اینکه شمس آذر در خانه رقبای صدرنشین و مدعی و البته صاحب‌نام‌تر با پیروزی کار را پایان می‌دهد تا از این جهت شرایط را کاملا به سود خود کند.

شاگردان سعید دقیقی با ۱۴ امتیاز طی هفت بازی از خانه رقبا، در رده دوم جدول مهمان‌ها قرار دارند. این در حالی است که پرسپوليس با ۱۰ امتیاز خارج از خانه در رده پنجم قرار دارد و استقلال نیز با هشت امتیاز رتبه هفتم را به خود اختصاص داده. سپاهان به عنوان دیگر مدعی این فصل نیز با ۱۰ امتیاز در رده چهارم برترین تیم‌های مهمان تا اینجای فصل حضور دارد.

شمس‌آذر طی دو هفته آتی در خانه خود مقابل نساجی و نفت آبادان قرار خواهد گرفت. آنها با کسب تنها دو امتیاز از ۴ بازی خانگی فصل خود در رده چهاردهم میزبانی‌ها قرار دارند و باید دید برابر دو تیم تیم قعرنشین قادر خواهند بود طلسم عدم پیروزی در جدال خانگی را نیز بشکنند و جایگاه خود را در جدول ارتقا بخشند یا خیر.

دیدگاه‌ها