کد خبر : 1985586 | 18 آذر 1402 ساعت 09:16 | 13.6K بازدید | 17 دیدگاه

آلگری کوتاه آمد: حالا دیگر مدعی قهرمانی هستیم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید تیمش بالاخره بلندپروازی قهرمانی در سری آ را پیدا کرده است.

آلگری کوتاه آمد: حالا دیگر مدعی قهرمانی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در اولین دیدار از رقابت‌های هفته پانزدهم سری آ ایتالیا روبروی ناپولی به میدان رفت و موفق شد این تیم را با یک گل از سر راه بردارد. 

این سه امتیاز اهمیت بسیاری برای یووه داشت و حالا آنها به صورت موقت صدرنشین این مسابقات هستند و امید دارند که اینتر خیلی زود در یکی از دیدارهایش امتیاز از دست بدهد تا آنها بتوانند همچنان در صدر جدول بمانند.

آلگری پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «پیروزی در بازی امشب بسیار مهم بود، چون ما اختلاف با ناپولی را 12 امتیاز کردیم و این نتیجه بسیار خوبی است. برای اینکه بتوانیم به رویای قهرمانی برسیم، باید قدم به قدم پیشرفت کنیم. 

1963609

ما در نیمه اول خیلی خوب عمل کردیم، توپ را در دو طرف زمین به حرکت درآوردیم و در لحظات دشوار حرکات تیمی خوبی داشتیم. دفاع ما هم خیلی مستحکم بود. ناپولی امشب کنترل توپ را در دست داشت، اما نتوانست موقعیت خاصی خلق کند و ما روحیه خیلی خوب و درستی را به نمایش درآوردیم.

من بازیکنانی در اختیار دارم که به سختی تلاش می‌کنند. حالا می‌توانیم در رختکن بگوییم که بلندپروازی لازم برای قهرمانی را داریم، اما به کسب چنین نتایجی نیاز داریم. صحبت درباره اتفاقی که ممکن بود رخ دهد دلیلی ندارد، ما باید روی چیزی که هست تمرکز کافی را داشته باشیم. 

هرچه بیشتر اینطور بازی کنیم، هرچه بیشتر این نتیجه را بگیریم، هرچه بیشتر از رده پنجم فاصله داشته باشیم و هرچه بیشتر با تیم‌هایی که در حال حاضر قدرتمندترین تیم‌های لیگ هستند رقابت کنیم. بازیکنان من مشتاق پیشرفت و متواضع هستند. این واقعیت که پس از یک اشتباه خودشان را نمی‌بازند، یک قدم بزرگ رو به جلو است.»

دیدگاه‌ها