کد خبر : 1985587 | 18 آذر 1402 ساعت 09:25 | 33.8K بازدید | 13 دیدگاه

ادعای هافبک ناپولی: باخت ما تقصیر رئال است!

پیوتر زیلینسکی، هافبک ناپولی، می‌گوید یارگیری دنی کارواخال با خویچا کواراتسخلیا روش مهار این تیم را به همه یاد داده است.

ادعای هافبک ناپولی: باخت ما تقصیر رئال است!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم سری آ ایتالیا به مصاف یوونتوس رفت و در نهایت با یک گل بازی را به این تیم واگذار کرد. 

این نتیجه به هیچ وجه برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا که این فصل روزهای خوبی را تجربه نکرده قابل قبول نبود و ناراحتی بازیکنان و کادر فنی این تیم را به همراه داشت، اما آنها نتوانستند از شرایط این بازی به سود خودشان استفاده کنند. 

زیلینسکی پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با DAZN اظهار داشت: «بازی خوبی بود. ما مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و فرصت‌هایی هم ایجاد کردیم، اما در زدن ضربات آخر خوب نبودیم. اگر یک یا دو گل در نیمه اول و زمانی که موقعیت داشتیم زده بودیم، شرایط به صورت کلی متفاوت می‌شد.»

1921802

او درباره تلاش تیم‌ها برای مهار ناپولی گفت: «اگر به یاد داشته باشید دنی کارواخال با کواراتسخلیا یارگیری نفر به نفر کرد. اوسیمن هم جدیدا بارها به همین شکل متوقف شده است. این یعنی همه باید تلاش بیشتری داشته باشند. اگر این بازیکنان مهار شدند، بقیه باید مسئولیت را بپذیرند و برای تغییر این وضعیت تلاش کنند.

سرمربی هم پیش از این از ما خواسته بود که شوت از راه دور را هم امتحان کنیم. ما باید روی این موضوع کار کنیم و عملکرد بهتری داشته باشیم تا بتوانیم جواب بگیریم.»

دیدگاه‌ها