کد خبر : 1985611 | 18 آذر 1402 ساعت 11:41 | 46.1K بازدید | 23 دیدگاه

ناجی بارسا پیدا شد: همین ستاره برزیلی را می‌خریم!

بارسلونا قصد دارد برونو گیمارش، ستاره برزیلی، را برای تقویت خط میانی تیمش به خدمت بگیرد.

ناجی بارسا پیدا شد: همین ستاره برزیلی را می‌خریم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به صورت جدی به دنبال تقویت تیمش و جذب بازیکنان مدنظر ژاوی هرناندز است اما شرایط مالی این باشگاه به آنها اجازه نخواهد داد که در این پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی هزینه هنگفتی انجام دهند.

تیم ژاوی این فصل در لالیگا با مشکلاتی مواجه شده و نتوانسته در حد و اندازه مدافع عنوان قهرمانی ظاهر شود. آنها در حال حاضر با سه امتیاز و یک بازی بیشتر از اتلتیکو مادرید در جایگاه سوم قرار دارند و رئال مادرید و خیرونا بالاتر از این تیم ایستاده‌اند.

این تیم در خط میانی مشکلاتی دارد و بسیاری معتقد هستند که نبود یک ستاره قدرتمند که بتواند نقش هافبک دفاعی را هم در این تیم بازی کند دلیل اصلی این مشکلات است. همین باعث شده که مدیران این باشگاه در فکر جذب بازیکنی باشند که مشخصات بازیکنی مانند یحیی توره را داشته باشد.

1829093

حالا روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده که مدیران این باشگاه شرایط چند بازیکن را برای نجات بارسا از این وضعیت زیر نظر دارند که جدی‌ترین آنها گیمارش است و بسیاری از اعضای این باشگاه علاقه زیادی به حضور او در این تیم و همکاری با این بازیکن دارند.

هرچند آنها به دلیل شرایط مالی خاصی که دارند، بازیکنان حاضر در آکادمی بارسا را هم برای حل این مشکل مدنظر دارند، اما علاقه گیمارش به بارسا هم می‌تواند به آنها برای پیشبرد مذاکرات با نیوکسل و جذب این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده کمک کند.

دیدگاه‌ها