کد خبر : 1985633 | 18 آذر 1402 ساعت 12:49 | 77.9K بازدید | 61 دیدگاه

رونالدو کوتاه‌بیا نیست: هنوز کارم تمام نشده است!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، با انتشار پستی به رکورد جدیدش واکنش نشان داد.

رونالدو کوتاه‌بیا نیست: هنوز کارم تمام نشده است!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو شب گذشته در ترکیب النصر در دیدار این تیم برابر الریاض که با پیروزی 1-4 آنها به پایان رسید، در زمین حضور داشت و موفق شد دو گل هم به ثمر برساند.

این ستاره پرتغالی موفق شد رکورد دیگری را با حضور در این بازی به ثبت برساند. این هزار و دویستمین بازی حرفه‌ای دوران فوتبال او بود و به این ترتیب توانست این رکورد جذاب و دست نیافتنی را هم از آن خود کند.

او بیشترین تعداد از این بازی را با پیراهن رئال مادرید انجام داد که در 438 بازی برای این تیم به میدان رفت. او همچنین 346 بازی در دو دوره حضورش در منچستریونایتد انجام داد و 205 بار هم با پیراهن تیم ملی پرتغال در زمین حاضر شد. 

1964123

اما این بازیکن هنوز تا رسیدن به رده اول بیشترین بازی انجام شده توسط یک بازیکن حرفه‌ای فاصله دارد چون پیتر شیلتون، دروازه‌بان سابق تیم ملی انگلیس، با 1387 بازی در جایگاه اول قرار گرفته است.

رونالدو پس از پایان این دیدار با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به رکورد جدیدش واکنش نشان داد و بار دیگر ثابت کرد که حاضر نیست به راحتی و پس از رسیدن به رکوردهای جذاب کوتاه بیاید.

این بازیکن در پستی که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد نوشت: «سه امتیاز دیگر! از همه هم‌تیمی‌هایم که به من کمک کردند به هزار و دویستمین بازی‌ام برسم سپاسگزارم. عجب مسیری بود. اما کار ما هنوز تمام نشده است!»

دیدگاه‌ها