کد خبر : 1985662 | 18 آذر 1402 ساعت 14:54 | 93K بازدید | 116 دیدگاه

جانشین زاهدی معرفی شد؛

ترکیب پرسپولیس با دو تغییر مهم

یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برابر هوادار را با دو تغییر نسبت به بازی قبلی چیده است.

ترکیب پرسپولیس با دو تغییر مهم

به گزارش "ورزش سه"، بازی پرسپولیس و هوادار در دو سال گذشته با حواشی زیاد و نتایج شگفت‌انگیزی همراه بوده است. این دو تیم تاکنون پنج بار روبروی هم قرار گرفته‌اند که هوادار سه بار پرسپولیس را در کسب پیروزی ناکام گذاشته است. اما حالا سرخ‌ها که شش بازی متوالی ناکامی در کسب برد را تجربه کرده‌اند به چیزی جز پیروزی و کسب سه امتیاز فکر نمی‌کنند.

*در ترکیب امروز پرسپولیس نسبت به بازی قبلی دو تغییر مهم اتفاق افتاده است. نبیل باهویی که گفته می‌شد احتمال خط خوردنش نیز وجود دارد، سرانجام با اعتماد دوباره یحیی در ترکیب اصلی قرار گرفت تا جای شهاب زاهدی محروم را پر کند.

*دیگر تغییر مهم ترکیب پرسپولیس نیز در خط هافبک و جایی است که سروش رفیعی نیمکت‌نشین شده و محمد عمری از ابتدا در ترکیب اصلی بازی می‌کند.

*در خط دروازه پرسپولیس مطابق انتظار علیرضا بیرانوند قرار گرفته است. دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی مدافعان راست و چپ پرسپولیس هستند و در قلب خط دفاعی نیز کنعانی و گولسیانی نقش‌آفرینی می‌کنند‌.

*در خط هافبک، مسعود ریگی هافبک دفاعی است و با توجه به نیمکت‌نشینی سروش، احتمالا میلاد سرلک کمی جلوتر بازی کند و حتی نقش هافبک بازی‌ساز را برعهده بگیرد. مهدی ترابی و سعید صادقی نیز دو وینگر پرسپولیس هستند.

*محمد عمری به عنوان بازیکن سرعتی از خط هافبک به خط حمله برای کمک اضافه خواهد شد و نبیل باهویی نیز مهاجم نوک پرسپولیس در این مسابقه است.

پرسپولیسترکیب پرسپولیس برای بازی با هوادار به شرح زیر است:
علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، مسعود ریگی، حسین کنعانی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، نبیل باهویی، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی و محمد عمری

دیدگاه‌ها