کد خبر : 1985663 | 18 آذر 1402 ساعت 14:50 | 13.2K بازدید | 2 دیدگاه

آخرین روزهای راجر اشمیت؟

جو وحشتناک بنفیکا: پلیس مربی را به رختکن برد!

شب گذشته جو ورزشگاه بنفیکا متشنج بود و هواداران به سمت راجر اشمیت اشیایی پرتاب کردند و او با دخالت پلیس به رختکن رفت.

جو وحشتناک بنفیکا: پلیس مربی را به رختکن برد!

به گزارش "ورزش سه"، بنفیکا این جمعه در لیگ پرتغال بار دیگر با تساوی (1-1) در خانه مقابل فارنسی متوقف شد و از کسب پیروزی باز ماند. نتیجه‌ای ناامیدکننده برای تیم لیسبونی که موجی از نارضایتی را در بین هوادارانش ایجاد کرد. 

در پایان بازی هواداران به راجر اشمیت حمله کردند و از روی سکوها به سمت او اشیایی پرتاب شد. در نهایت پلیس مجبور شد برای حفاظت از مربی وارد عمل شود. 

1964235

بنفیکا در نیمه اول تیم برتر و قاطع بود، اما در گلزنی موفق کار نکرد. در 45 دقیقه ابتدایی چندین موقعیت گلزنی واضح توسط بنفیکا ایجاد شد اما توپی وارد دروازه نشد.

فارنزه در دقیقه 51 با ضربه سر کلودیو فالکائو برزیلی از روی ضربه کرنر پیش افتاد. این گل و عملکرد بد بنفیکا در زمین جو متشنجی را روی سکوهای دالوژ ایجاد کرد و با انجام اولین تعویض‌ها توسط راجر اشمیت، سوت‌های اعتراضی زیاد و زیادتر شدند.

برخی از هواداران نزدیک به نیمکت عقاب‌ها حتی بطری آب به سمت سرمربی آلمانی پرتاب کردند و بازیکنان تعویضی مجبور شدند هواداران را به آرامش دعوت کنند.

جو ورزشگاه با گل تساوی در دقیقه 71 آرام شد اما میزبان در نهایت نتوانست گل برتری را بزند و به تساوی رضایت داد. این دومین تساوی متوالی قرمزها بود به این ترتیب اسپورتینگ در صورت پیروزی می‌تواند فاصله‌اش در صدر را به 4 امتیاز افزایش دهد و حالا پورتو هم می‌تواند بالاتر از بنفیکا در جدول قرار بگیرد.

اشمیت که در پایان بازی بسیار ناراحت بود، گفت: «این هواداران معترض اگر خیلی دلخور هستند، می‌توانند دیگر به ورزشگاه نیایند و زمانی که در پایان فصل قهرمان شدیم، برگردند.»

دیدگاه‌ها