کد خبر : 1985689 | 18 آذر 1402 ساعت 15:41 | 13.5K بازدید | 42 دیدگاه

خوان لاپورتا گفت

لیگ قهرمانان نه، هدف اول بارسا لالیگاست!

رئیس بارسلونا از لالیگا به عنوان هدف اصلی تیمش یاد کرد و گفت که مذاکرات برای دائمی کردن قرارداد ژوائو فلیکس و کانسلو به زودی شروع خواهد شد.

لیگ قهرمانان نه، هدف اول بارسا لالیگاست!

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا برای بستن چند قرارداد تجاری و پیدا کردن اسپانسر این روزها در امارات به سر می‌برد. رئیس بارسلونا در مصاحبه با الشرق و الاوسط، فاش ساخت که در تلاش هستند تا انتقال دو ژوائوی پرتغالی را دائمی کنند. فلیکس و کانسلو شروعی عالی در بارسا داشته‌اند اما قرارداد هر دو بازیکن قرضی است.

1954585

لاپورتا در مورد دائمی کردن قرارداد دو ستاره پرتغالی گفت: «ما علاقه‌مندیم که آنها در بارسا بمانند. ما قصد داریم به زودی مذاکرات با اتلتیکو سیتی را شروع کنیم و دکو (مدیر ورزشی) در حال برنامه‌ریزی برای بهترین روش مذاکره است. با اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی، ما دوستی و رابطه زیبایی داریم.»

علاوه بر این، لاپورتا گفت که هدف اصلی این فصل، قهرمانی در لالیگاست و او تیم را قادر به انجام این کار می‌بیند: «من متقاعد شده‌ام که به قهرمانی لالیگا می‌رسیم، زیرا اغلب هافبک‌های مصدوم ما برگشته‌اند. همان‌طور که در بازی مقابل اتلتیکو مادرید دیده شد، ما دوباره بازی را کنترل می‌کنیم و مالکیت توپ را در اختیار داریم. زمانی که بارسا توپ و زمین را در اختیار دارد، مهارنشدنی می‌شود. ما یک بازی حساس برابر تیم فوق العاده خوب خیرونا داریم و باید برنده شویم تا روند پیروزی‌ها ادامه داشته باشد.»

1963560

در مورد لیگ قهرمانان، لاپورتا اطمینان می‌دهد که اگر آنها همه بازیکنان را در اختیار داشته باشند، یکی از نامزدهای کسب عنوان قهرمانی خواهند بود. او اظهار داشت: «فکر می‌کنم همه می‌دانند که بارسا یکی از شانس‌های قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.»

دیدگاه‌ها