کد خبر : 1985699 | 18 آذر 1402 ساعت 16:29 | 14.3K بازدید | 6 دیدگاه

فقط 2 هزار نفر پرسپولیس را تنها نگذاشتند

محبوب‌ترین پرسپولیسی در آزادی: بیرو و سیدجلال!

پرسپولیس در حالی فقط چهار روز بعد از شکست مقابل الدحیل در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رود که تماشاگران بسیار کمی در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

محبوب‌ترین پرسپولیسی در آزادی: بیرو و سیدجلال!

به گزارش "ورزش سه" مطابق انتظار هواداران سرخورده پرسپولیس برای بازی با هوادار علی‌رغم دعوت یحیی گل‌محمدی و پیشکسوتان به ورزشگاه نرفتند و در زمان گرم کردن پرسپولیس، یعنی 45 دقیقه قبل از شروع بازی، کمتر از دو هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.

بولت پرسپولیسبیرو، محبوب‌ترین 
بیرانوند که قبل و بعد از بازی با الدحیل هم به‌شدت از سوی هواداران پرسپولیس در ورزشگاه تشویق شده بود، این بار هم در زمان ورود به ورزشگاه با استقبال جالب اندک هوادارن حاضر در ورزشگاه مواجه شد. بیرو هم مطابق معمول به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد. جالب اینکه بعد از خواندن ترانه «بارون بارونه» از سوی هواداران آقا، خانم‌ها هم برای بیرو این ترانه لری را خواندند و بیرو هم به سکوهای آنها که بسیار دور از او بود واکنش نشان داد.

بولت پرسپولیسسنگ‌تمام برای سروش
با اینکه سروش رفیعی بین بازیکنان اصلی نبود و با چند بازیکن جوان در حال گرم‌کردن بود، اما هواداران پرسپولیس بعد از تشویق تک تک نفرات برای سروش شعار ویژه‌ای سر دادند. سروش هم به‌شدت به تشویق‌ها واکنش نشان داد تا مشخص شود به خاطر پست‌های اخیر و صحبت‌هایی که انجام داده از سوی هواداران مقبولیت بیشتری پیدا کرده  و حالا یکی از بازیکنان محبوب پرسپولیس به حساب می‌آید.

1964286

بولت پرسپولیسعالیشاه شبیه مصدوم‌ها نبود
با اینکه روز قبل از بازی با هوادار یحیی گل‌محمدی اعلام کرد امید عالیشاه کاپیتان تیمش شرایط حضور در میدان را ندارد و در این بازی هم به میدان نخواهد رفت، اما این بازیکن همراه با سایر بازیکنان برای گرم کردن وارد زمین شد. جالب اینکه عالیشاه نه با بازیکنان اصلی گرم می‌کرد نه بین نفرات ذخیره بود. کاپیتان سرخ‌ها با یکی از اعضای کادر فنی کار می‌کرد و جالب اینکه اثری از مصدومیت در او دیده نمی‌شد. عالیشاه به راحتی شوت می‌زد و ظاهرا شرایط مسابقه را هم داشت اما احتمالا یحیی مدام درباره او احتیاط می‌کند تا برای دربی در دسترس باشد.

بولت پرسپولیسسیدجلال، محبوب‌ترین عضو کادر فنی
با اینکه یحیی گل‌محمدی یکی-دو بار قبل از حضور تیم روی زمین چمن و بعد از آن در زمان گرم کردن تیم با لقب «امپراتور» تشویق شد، اما سیدجلال محبوب‌ترین عضو کادر فنی بود. هواداران پرسپولیس در چند نوبت با شعارهای مختلف سیدجلال را تشویق کردند و نشان دادند کاپیتان سابقشان را چقدر دوست دارند. هواداران از عالیشاه خواستند سیدجلال را به سمت سکوها ببرد و حسینی هم به تشویق‌ها واکنش نشان داد.

1964287

بولت پرسپولیسحلقه اتحاد در زمان گرم‌کردن
در میان تشویق هواداران و گرم‌کردن بازیکنان دو تیم، به ناگهان بازیکنان پرسپولیس در مرکز آن بخش از زمین که در حال گرم کردن بودند حلقه زدند و به نوعی متحد شدند که در نوع خود جالب بود.

دیدگاه‌ها