کد خبر : 1985702 | 18 آذر 1402 ساعت 17:00 | 21.7K بازدید | 2 دیدگاه

ایسکو امروز ستاره می‌شود؟

ضربه از خودی: بزرگترین تهدید صدرنشینی رئال

ایسکو امروز در بازی برابر رئال بزرگ‌ترین تهدید صدرنشینی این تیم خواهد بود. رئال سابقه‌ای طولانی در ضربه خوردن از بازیکنان سابقش دارد.

ضربه از خودی: بزرگترین تهدید صدرنشینی رئال

به گزارش "ورزش سه"، کمی بیش از یک سال پیش، پس از 9 فصل حضور در رئال مادرید، ایسکو آلارکون با پیراهن دیگری به سانتیاگو برنابئو برگشت. روزهای خوشی برای مرد اهل مالاگا نبود، که توسط جولن لوپتگی برای تیم سویا جذب شده بود. ایسکو در سویا تنها 6 ماه دوام آورد و قراردادش را فسخ کرد. او در برنابئو برابر رئال کار خاصی انجام نداد.

1902160

حالا ولی فوتبال و زندگی ایسکو 180 درجه تغییر کرده است. او در دیگر تیم شهر سویل یعنی رئال بتیس به یک رهبر بزرگ در میانه زمین تبدیل شده و امروز خطری واقعی برای رئال مادرید خواهد بود. 

او بار دیگر زیر نظر مانوئل پیگرینی بوده که متحول شده است. همان مربی‌ای که در فصل 13-2012 زیر نظر او در مالاگا بی‌نظیر کار کرد و بهترین بازیکن جوان سال اروپا شد که او را به رئال مادرید در تابستان 2013 رساند.

1909549

ایسکو که شروعی عالی در بتیس داشته و بارها در بازی‌های این تیم بهترین بازیکن میدان شناخته شده، بزرگ‌ترین تهدید برای تیم سابقش در بنیتو ویامارین است. رئال باید این بازی را ببرد تا یک هفته دیگر نیز صدرنشین بماند. امتیاز از دست دادن رئال و برتری خیرونا برابر بارسا، رئال را از صدر دور می‌کند. امروز ایسکو صدرنشینی رئال را با خطر مواجه خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها