کد خبر : 1985712 | 18 آذر 1402 ساعت 18:01 | 8.1K بازدید | 33 دیدگاه

در روز دویستمین گل صلاح

پالاس 1-2 لیورپول: سلاطین بلامنازع کامبک

لیورپول با گل‌های محمد صلاح و هاروی الیوت که نیمه دوم به زمین رفته بود، توانست بازی باخته برابر پالاس را با برد 1-2 عوض کند و موقتا صدرنشین شود.

پالاس 1-2 لیورپول: سلاطین بلامنازع کامبک

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در رده دوم لیگ برتر با یک امتیاز کمتر از آرسنال قرار داشت، امروز به سلهرست پارک رفته بود تا برابر تیم چهاردهم جدول یعنی کریستال پالاس قرار بگیرد. قرمزها در صورت پیروزی موقتا صدرنشین لیگ می‌شدند.

ویدئو: 318977
1964311

پالاس با حمایت تماشاگرانش بازی را بهتر آغاز کرد و میل بیشتری برای هجوم نشان می‌داد اما رفته رفته بازی متعادل شد و تقریبا بازی روند آرامی داشت. 

1964312

اولین شانس مسلم گلزنی بازی را پالاس در دقیقه 28 به دست آورد. سییمیکاس غفلت کرد و جوردن آیو از سمت راست توپی را به درون محوطه جریمه لیورپول ارسال کرد. ادوارد به توپ نرسید ولی روی لرما در ادامه و در موقعیت تک به تک با آلیسون به توپ ضربه زد. واکنش گلر برزیلی فوق العاده بود و در نهایت به کمک تیر دروازه مانع ورود توپ شد و ارنولد که به موقع رسید و توپ را دور کرد.

1964302

دو دقیقه بعد پالاس به یک ضربه پنالتی رسید ولی داور کمی بعد نظرش را عوض کرد.

اندی مدلی، داور بازی، برخورد ویرژیل فن دایک با ادوارو درون محوطه جریمه پالاس را پنالتی اعلام کرد که تصمیم درستی بود. ادوارد با آلیسون تک به تک شده بود و فن دایک از پشت روی او مرتکب خطا شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد اما این پنالتی دقایقی بعد پس گرفته شد.

1964301

مدلی با دخالت VAR به کنار زمین رفت تا برخورد چند ثانیه قبل‌تر هیوز و اندو را بررسی کند. مشخص بود که بازیکن پالاس روی ستاره ژاپنی لیورپول مرتکب خطا شده و در نهایت نیز داور پس از چند دقیقه بررسی، تصمیم قبلی خود را عوض کرد. کارت زرد فن‌دایک نیز پس گرفته شد.

در ادامه خطر خاصی روی دروازه‌ها شاهد نبودیم و نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شد.

1964328

پالاس در دقیقه 56 به ضربه پنالتی رسید و این بار داور با بررسی VAR آن را تایید کرد. ماتتا که سرنگون شده بود خودش پشت توپ ایستاد و در دقیقه 58 گل اول میزبان را به ثمر رساند.

لیورپول نمایش ضعیفی داشت و حتی بعد از دریافت گل این پالاس بود که بهتر کار می‌کرد.

1964333

در دقیقه 75 بهترین اتفاق ممکن برای قرمزها رخ داد و آیو که یک کارت زرد داشت، از زمین بازی اخراج شد و پالاس را 10 نفره کرد.

1964329
1964332

دو دقیقه بعد از اخراج، لیورپول توسط صلاح به گل تساوی رسید. او پاس کرتیس جونز را بی درنگ به سمت دروازه شوت کرد و توپ با برخورد به مدافع پالاس به تور چسبید. این دویستمین گل صلاح برای لیورپول در همه رقابت‌ها بود.

قرمزها در دقیقه 90 به گل دوم رسیدند و مزد حملات خود را به بهترین شکل گرفتند.

هاروی الیوت با شلیک محکم پای چپ از بیرون محوطه جریمه توپ را وارد دروازه پالاس کرد تا تعویضی طلایی کلوپ ورق را کاملا برگرداند.

لیورپول در دقیقه 94 به گل سوم توسط لوئیز دیاز رسید ولی کمک داور به درستی پرچم زد و گل را به دلیل آفساید رد کرد.

حملات پالاس در دقایق پایانی نتیجه نداشت تا در نهایت لیورپول این بازی سخت بیرون خانه را برنده شود و موقتا به صدر جدول برود.

دیدگاه‌ها