کد خبر : 1985730 | 18 آذر 1402 ساعت 18:02 | 10.1K بازدید | 2 دیدگاه

مجیدی و قایدی به مصاف غول اماراتی می‌روند

مهدی قایدی در ترکیب اصلی تیم فوتبال اتحاد کلباء برای دیدار برابر العین حضور دارد.

مجیدی و قایدی به مصاف غول اماراتی می‌روند

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه‌ای حساس از هفته دهم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات، اتحاد کلباء میزبان تیم قدرتمند و رده دومی العین است. تنها نماینده امارات در لیگ قهرمانان آسیا که تغییراتی را روی نیمکت خود ایجاد کرده، با هدایت کرسپو به مصاف ببرها می‌رود.

شاگردان مجیدی پس از پیروزی روحیه بخش در هفته قبل برابر الامارات، امروز نیز به دنبال استفاده حداکثری از شرایط میزبانی هستند و باید با ستاره‌های گران قیمت العین روبرو شوند.

مهدی قایدی که روزهای خوبی را در ترکیب کلباء تجربه می‌کند، امروز نیز از ابتدا برای تیمش به میدان می‌رود. او در دیدار قبلی روی هر چهار گل تیمش اثرگذار بود و امروز نیز به دنبال تکرار این درخشش است.

عیسی الهوتی سنگربان شماره یک کلباء در این مسابقه است. مجیدی در بازی امروز تصمیم گرفته است تا عبدالسلام محمد کاپیتان خود را به ترکیب اصلی بازگرداند و از زوج والاس و این مدافع باتجربه استفاده کند. محمد سبیل و سالم راشد نیز در سمت راست و چپ برای تیمشان بازی می‌کنند.

1964345

فیلیپ کیس هافبک میانی کلباء امروز نیز در مرکز زمین برای تیمش انجام وظیفه می کند. با مصدومیت خالد الدرمکی، حبیب الفردان به ترکیب اصلی اضافه شده و او در کنار دنیل بسا بازی خواهد کرد.

عناصر تهاجمی تیم نیز مهدی قایدی و گوستاوو هستند. ضمن اینکه آندرس وومبرگر، مهاجم بلند قامت کلباء در نوک خط حمله تیمش به میدان می‌رود.

دیدگاه‌ها