کد خبر : 1985771 | 18 آذر 1402 ساعت 20:19 | 71.5K بازدید | 101 دیدگاه

سخنگوی هوادار:

خورشیدی زنگ زد که عکس را پاک کنیم!

میلاد فاندر، سخنگوی باشگاه هوادار مدعی است که اشکان خورشیدی باید پای حرکتی که کرده بایستد.

 خورشیدی زنگ زد که عکس را پاک کنیم!

به گزارش ورزش سه، پس از بازی هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی که جنجال‌های داوری زیاد داشت، میلاد فاندر سخنگو و مدیر رسانه‌ای باشگاه هوادار در ابتدا گفت: باید یک عذرخواهی از همکاران رسانه‌ای‌مان بکنیم به علت تصمیم برای عدم حضور نشست خبری. این تصمیم از طرف خود باشگاه و با تصمیم آقای فکری گرفته شد. یک سری صحبت‌ها را درباره داوری در رسانه نمی‌شود گفت. دوستان خیلی خوش سلیقگی کردند و قبل از بازی سرمربی ما را به کمیته اخلاق احضار کردند و انشالله همانجا خیلی چیزهایی که نمی‌شود گفت را میگوییم.

او در مورد عملکرد اشکان خورشیدی گفت: از دقیقه ۸ بازی رویکرد آقای خورشیدی به بازیکنان و مربی ما مشخص بود. او به ما می.گفت بیا برو بشین بابا! اصلا نوع بیان او درست نبود. نوع رفتار او از دقیقه ۸ بازی که شروع شد کاملا مشخص بود. کارت‌هایی که به بازیکنان آنها دادند به خاطر این بود که وقت بازی گرفته شود و در ادامه در طول بازی ده کارت به تیم ما دادند.

فاندر ادامه داد: مگر می‌شود یک سری مشکلات شخصی را در بازی تلافی کنید یک عکسی گرفته شده و این عکس به یاد مانده. این عکس پاک نمی‌شود. آقای خورشیدی که پس از آن بازی دربی به من زنگ میزدی که عکستان را پاک کنم! آن بازی که بازی هوادار نبود، آن عکس پاک نمی‌شود و آن کار را نباید می‌کردی. حالا آن کار را انجام دادی و پایش بایست. چرا با تیم ما لج می‌کنی؟ کل ماهیت داستان همین بود و از ثانیه اول دنبال این بود که تسویه حساب شخصی انجام بدهد هیچ بحث دیگری هم وجود ندارد.

دیدگاه‌ها