کد خبر : 1985772 | 18 آذر 1402 ساعت 20:19 | 9.4K بازدید | 39 دیدگاه

پربرخورد و حیثیتی، هیچکس پا پس نکشید!

نبرد لالیگایی نکو و مارتینز به سبک روخی بلانکو!

جواد نکونام و ایگناسیو مارتینز پس از 10 سال مجدد مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در قامت سرمربی تقابل جالبی را رقم زدند.

نبرد لالیگایی نکو و مارتینز به سبک روخی بلانکو!

به گزارش ورزش سه، تقابل جواد نکونام و ایگناسیو مارتینز یکی از پرچالش‌ترین بازی‌های لیگ بود و این فوتبال پر زد و خورد نتیجه جز تساوی بدون گل به همراه نداشت.

آخرین تقابل نکو و مارتینز به سال‌های 2011-2012 و 2014-2015 برمیگردد که جواد به عنوان بازیکن اوساسونا مقابل لوانته و آلمریا به سرمبیگری مارتینز به میدان رفته بود، اما امروز پس از تقریبا 10 سال در لیگ برتر ایران و در قامت سرمربی به مصاف این مربی باتجربه رفت.

این نبرد شبه لالیگایی یک فوتبال درگیرانه و پربرخورد بود که دو تیم با تراکم در خط هافبک و اصرار به بازی فیزیکی و درگیرانه سعی به برتری به حریف داشتند که با تلاش بازیکنان دو تیم گلی رد و بدل نشد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پیش از آغاز مسابقه قابل حدس بود که بازیکنان فولاد مقابل استقلال و سرمربی اسبقشان انگیزه مضاعفی دارند و می‌خواهند عملکرد ضعیف طول فصل را جبران کنند تا بار دیگر مورد حمایت و اعتماد مردم خوزستان قرار بگیرند و با همین انگیزه تا ثانیه‌های آخر مسابقه حنگیدند و عملکرد متفاوتی نسبت به طول فصل جاری از خود نشان دادند.

1964437

هیجان و جنب و جوش مارتینز و نکونام در طول جریان مسابقه شاگردانشان را هم تحت تاثیر قرار داده بود و این مسابقه جدا از مسائل تاکتیکی به یک بازی حیثیتی تبدیل شده بود و هیچکدام از دو تیم نمی‌خواستند پاس پس بکشند.

شاید این بازی گلی به همراه نداشت و از لحاظ شکل فوتبال و بازیسازی و جریان توپ کیفیت بالایی نداشت اما یک دیدار سنگین و نفس گیر بود که تا سوت پایان مسابقه هر دو تیم شانس برد داشتند و پا پس نکشیدند.

این دو مربی در ابتدای مسابقه برخورد گرمی با یکدیگر داشتند اما از زمان سوت آغاز مسابقه روند کامل تغییر کرد و تیم خود را برای جنگیدن در مسابقه آماده کردند و یک جنگ تمام عیار شکل گرفت.
عکس: محمد احمدزاده

دیدگاه‌ها