کد خبر : 1985773 | 18 آذر 1402 ساعت 20:24 | 14.8K بازدید | 10 دیدگاه

کلوپ: اینکه موفق شدیم ببریم عجیب بود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از اینکه موفق شدند بازی امروز مقابل کریستال پالاس را ببرند دچار تعجب شده است!

کلوپ: اینکه موفق شدیم ببریم عجیب بود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در بازی امروز مقابل کریستال پالاس در حالی که با نتیجه ۱-۰ عقب افتاده بود از ۱۰ نفره شدن رقیب استفاده کرد و با نتیجه ۲-۱ پیروز بازی شد. یورگن کلوپ پس از بازی درباره نکاتی از آن صحبت کرد.

جریان بازی؟
۷۶ دقیقه واقعا بد بازی کردیم. به بازیکنان گفتم این اولین باری است که می‌بینم یک تیم ۷۶ دقیقه اینقدر بد بازی می‌کند و بازی را می‌برد. عجیب بود. حریف اعتمادبه‌نفس کافی برای بردن بازی را نداشت اما ما از آن استفاده نکردیم.

اتفاقات بازی؟
اتفاق خاصی نیفتاد. ما به آنها یک پنالتی دادیم و بازی ۱-۰ شد. سپس بازیکن حریف اخراج شد و ما از آن موقع به بعد خوب بازی کردیم. ده نفره بودن آنها به ما کمک بزرگی کرد.

1964439

گلزنی الیوت؟
برای او خیلی خوشحال هستم. گل بسیار زیبایی زد و به برد ما کمک کرد. به او تبریک می‌گویم‌. اگر او گل نمی‌زد مشخص نبود که می‌توانستیم ببریم یا نه.

رسیدن صلاح به ۲۰۰ گل؟
۲۰۰ گل‌. فوق‌العاده‌ ا‌ست. اگر فقط در بهترین بازی‌هایتان گل بزنید نمی‌توانید به این تعداد گل برسید. ماندن در بازی حتی در روزهای بد ویژگی عالی صلاح است. به او هم تبریک می‌گویم. ما دو هفته پیراهنی را با عدد ۲۰۰ در رختکن داشتیم و بالاخره امروز موفق شدیم از آن رونمایی کنیم.

پنالتی درست بود؟
بازیکن ما پای حریف را زد و داور پنالتی گرفت. صحنه واضح بود. برای ما مهم‌ترین مسئله دریافت گل نبود. بازی بد خودمان بود که با آن پنالتی بیدار شدیم.

دیدگاه‌ها