کد خبر : 1985786 | 18 آذر 1402 ساعت 21:12 | 23K بازدید | 34 دیدگاه

شاید اگر قایدی اخراج نمی‌شد وضعیت فرق می‌کرد

دشت یک امتیاز ارزشمند مجیدی از چنگ العین و کرسپو

در شب اخراج مهدی قایدی، اتحاد کلباء و العین به تساوی پر گل 2 – 2 دست یافتند.

دشت یک امتیاز ارزشمند مجیدی از چنگ العین و کرسپو

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای حساس و مهم هفته دهم ادنوک لیگ امارات، اتحاد کلباء در استادیوم خانگی خود به مصاف العین رفت که این بازی را تساوی 2 – 2 دو تیم به پایان رسید.

العین موفق شد به گل نخست بازی دست پیدا کند. روی یک حرکت تیمی دیدنی از سمت چپ، اریک وارد محوطه جریمه شد و توپ را به روی دروازه ارسال کرد که سانتر او با عبور از تمامی بازیکنان از جمله سنگربان کلباء، برابر دروازه خالی به کاکو رسید و این بازیکن به راحتی دروازه را باز کرد.

1964475

در دقیقه 24 مسابقه و پس از تکل خشن جوناتاس سانتوس به روی پای والاس، داور ابتدا با یک کارت زرد این بازیکن را جریمه کرد اما پس از بازبینی صحنه توسط VAR، رنگ کارت را به قرمز تغییر داد تا العین بازی را با یک یار کمتر ادامه دهد.

چند دقیقه پس از این اخراج بود که کلباء به گل تساوی رسید. گوستاوو از سمت چپ خط حمله کلباء به حرکت درآمد و یک پاس تند و تیز را به دهانه دروازه فرستاد که آندرس وومبرگر با یک قطع توپ دیدنی، توپ را به تور دروازه چسباند و بازی را یک – یک کرد.

1964476

کلباء به خوبی از 10 نفره بودن العین نهایت استفاده را برد. یک پاس در عمق برای قایدی از سمت چپ ارسال شد که مدافع العین زودتر به توپ رسید ولی مرتکب اشتباه شد و آندرس وومبرگر توپ را به دنیل بسا رساند و این بازیکن با یک شوت از پشت محوطه جریمه، توپ را به تور دروازه چسباند و تیمش را پیش انداخت.

در شرایطی که نیمه نخست رو به پایان بود، وینگر ایرانی کلباء با کارت قرمز مستقیم اخراج شد. مهدی قایدی پس از دریافت یک پاس، وارد محوطه جریمه شد و ضربه‌اش را نیز روانه دروازه کرد که خالد عیسی آن را مهار کرد ولی پای چپ قایدی روی پای کوامه کوادیو فرود آمد و داور نیز پس از بازبینی صحنه، او را با کارت قرمز اخراج کرد.

1964477

سفیان رحیمی در دقیقه 71 کار را به تساوی کشاند. العین در پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که رحیمی با یک شلیک تماشایی و یک گل زیر طاقی، بازی را 2 – 2 کرد تا همه چیز یک بار دیگر مساوی شود.

این بازی در نهایت با تساوی 2 – 2 به پایان رسید تا مجیدی از تیم قدرتمند العین یک تساوی ارزشمند را کسب کند. تیم هرنان کرسپو با این نتیجه رتبه دوم جدول را از دست داد و به رده سوم سقوط کرد. کلباء نیز دوازده امتیازی شد و در رده نهم باقی ماند.

دیدگاه‌ها