کد خبر : 1985791 | 18 آذر 1402 ساعت 21:19 | 32.3K بازدید | 24 دیدگاه

کاپیتان یونایتد دوباره مایه شرمساری شد!

برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، بازی هفته بعد مقابل لیورپول را از دست داد.

کاپیتان یونایتد دوباره مایه شرمساری شد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در شانزدهمین بازی مسابقات لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۳-۰ از بورنموث شکست خورد. اما باخت سنگین تنها اتفاق تلخ بازی برای یونایتدها نبود. کاپیتان و ستاره خط هافبک آنها در این بازی کارت زرد گرفت و بازی بعدی را از دست داد.

در دقیقه ۸۴ بازی برونو فرناندز کارت زرد پنجم خود را در نیم فصل دریافت که به موجب آن نمی‌تواند در هفته آینده در یک دیدار حساس و حیثیتی مقابل لیورپول در آنفیلد به میدان برود. فرناندز به دلیل بازی ضعیف خود در دیدار فصل گذشته بین دو تیم در مرسی ساید به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، جایی که لیورپول در زمین خانگی خود به پیروزی فراموش نشدنی 7-0 دست یافت.

1964488

روی کین، اسطوره یونایتد، با انتقاد از رفتار کاپیتان پرتغالی تیم سابقش، گفته بود: "زبان بدن فرناندز امروز مایه شرمساری بود. پسری واقعا با استعداد، کاپیتان تیم، اما زبان بدنش، وقتی دست‌هایش آویزان است و به عقب نمی‌دود. با حضور چنین فردی در رختکن نمی‌توانید خوشحال باشید." گری نویل هم حسابی به او تاخته بود و پس از گل ششم لیورپول در آن شب، گفت: "برونو فرناندز در دایره وسط ایستاده و دست‌هایش را بالا آورده و می‌گوید: "چرا من را تعویض نمی‌کنید. راستش باید بگویم برخی از رفتارهای او در نیمه دوم مایه شرمساری بوده است."

این بازیکن امشب هم با انجام یک خطای بی مورد باعث محرومیت خودش از یک بازی حساس شد تا یونایتدها را یکبار دیگر ناامید کند.

دیدگاه‌ها