کد خبر : 1985797 | 18 آذر 1402 ساعت 21:36 | 44.3K بازدید | 47 دیدگاه

برای این مواقع به بازیکن خلاق نیاز دارید

واکنش نکونام به برخوردهای نامهربانانه در فولاد آره‌نا

سرمربی استقلال می‌گوید که تیمش یکی دو اشتباه داشت و فولاد فقط روی آنها توانست به دروازه حسینی نزدیک شود.

واکنش نکونام به برخوردهای نامهربانانه در فولاد آره‌نا

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس استقلال و فولاد در استادیوم شهدای فولاد با تساوی بدون گل به پایان رسید. آبی پوشان نتوانستند فاصله خود را با دیگر رقبا حفظ کنند و با یک امتیاز به تهران بازگشتند.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از دیدار با فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر حضور یافت.

1964522

* از دیدن هواداران فولاد خوشحال شدم
بازهم خوشحالی خودم برای دیدن دوباره دوستانی که چهارسال خدمتشان بودم را اعلام می‌کنم. از دیدن هواداران فولاد هم خوشحال شدم. هواداران دو تیم امروز جو فوق العاده‌ای را رقم زدند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

* می‌دانستیم فولاد می‌خواهد ضدحمله بزند
ما از تمام توانمان را برای کسب پیروزی استفاده کردیم و می‌دانستیم که رقیب می‌خواهد ضدحمله بزند. یکی دو مورد اشتباه داشتیم و حریف نزدیک دروازه ما شد. بازی کاملا دست ما و تحت کنترل بود. حریف دفاع چند لایه داشت و سخت بود به دروازه آنها برسیم.

* برای این مواقع به بازیکن خلاق نیاز دارید
در این مواقع نیاز به بازیکنان خلاق دارید که نتیجه را عوض کنند. تعویض‌هایی هم انجام دادیم اما نتوانستیم پیروز شویم هرچند که حریف را تحت فشار گذاشتیم. بازی‌های فولاد را در زمین خودش دیده بودیم و بازی‌های خوبی انجام داده بودند ولی نتوانستیم به موفقیت برسیم و سه امتیاز را بگیریم. بازیکنانم تمام تلاششان را کردند و باز هم تکرار می‌کنم، تیمم زحمتش را کشیده، مثل هر هفته و در ادامه نیز از تمام توان خودمان استفاده می‌کنیم تا در همه بازی‌ها موفق باشیم.

* من درگیری‌ای ندیدم
امروز برخوردها نامهربانانه بود؟ نمی‌دانم برخوردهای نامهربانانه که می‌گویید چیست اما بازی جان‌دار و درگیرانه‌ای بود. دیدید که بازیکن ما ابرویش و بازیکن حریف هم از ناحیه سر مصدوم شد. به هرحال من درگیری ندیدم که بخواهم درباره آن توضیح بدهم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه درپایان بازی درگیری به وجود آمد، عنوان کرد: من ندیدم که بخواهم توضیح بدهم.

* در فوتبال به مسئله خاصی نگاه نمی‌کنم
نگاه متفاوت به فولاد؟ من در فوتبال به مسئله خاصی نگاه نمی‌کنم و تمام تمرکز من بر این است که در هر مسابقه تیم حریف چطور بازی می‌کند و ما آنالیزشان می‌کنیم تا به موفقیت برسیم.

دیدگاه‌ها