کد خبر : 1985801 | 18 آذر 1402 ساعت 21:45 | 20.3K بازدید | 29 دیدگاه

اتفاق غم‌انگیز برای مدافع هوادار؛

گل به خودی تلخ گلزن هوادار مقابل استقلال!

صائب محبی که در دیدار هوادار مقابل استقلال گل زده بود، مقابل پرسپولیس شرایط متفاوتی را تجربه کرد.

گل به خودی تلخ گلزن هوادار مقابل استقلال!

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی میزبان هوادار تهران بود. بازی‌های این دو تیم در دو سال گذشته همواره از حواشی و البته نتایج شگفت‌انگیزی برخوردار بوده است.

این بار پرسپولیس توانست هوادار را شکست دهد و با کسب سه امتیاز ارزشمند خود را آماده دربی کند. سرخ‌ها با اختلاف یک گل مقابل هوادار پیروز شدند و این گل به نام صائب محبی، مدافع مستحکم هوادار ثبت شد.

در شرایطی که توپ به مهدی ترابی در محوطه جریمه رسیده بود، شوت ستاره پرسپولیس در شرایطی که محبی می‌خواست با تکل جلوی آن را بگیرد، به پای او برخورد کرد و با تغییر مسیر وارد دروازه شد. با توجه به اینکه ضربه مهدی ترابی در چارچوب نبود، این گل به نام مدافع هوادار و گل به خودی ثبت شد.

ویدئو: 318936

صائب محبی در شرایطی چنین اتفاق تلخی را تجربه کرد که در بازی با استقلال زننده گل اول تیمش در همان دقایق ابتدایی بود و شوک بزرگی را به شاگردان جواد نکونام وارد کرده بود. او که همواره توانایی گلزنی بالای خود را علی رغم مدافع بودنش نشان داده، این بار ناخواسته دروازه خودشان را باز کرد.

جالب اینکه باشگاه هوادار پیش از مسابقه در پوستر بازی با پرسپولیس سه تصویر از او را طراحی کرده و قرار داده بود. با این حال محبی در طول بازی عملکرد قابل قبولی داشت و تلاش کرد که این اشتباه را جبران کند.

دیدگاه‌ها