کد خبر : 1985802 | 18 آذر 1402 ساعت 21:49 | 41.6K بازدید | 33 دیدگاه

تایید کاپیتان فولاد روی صدرنشینی استقلال: به حق است

ساسان انصاری از نمایش تیمشان برابر صدرنشین لیگ ایران رضایت دارد.

تایید کاپیتان فولاد روی صدرنشینی استقلال: به حق است

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران برابر استقلال قرار گرفت و در نهایت صدرنشین لیگ را متوقف کرد.

ساسان انصاری، کاپیتان فولاد، پس از بازی با استقلال و نتیجه تساوی، در خصوص این مسابقه با خبرنگاران صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید؛

* بازی؟
- همان طور که انتظار داشتیم و استقلال به حق صدرنشین است با کیفیتی که دارد، می‌دانستیم تیم‌های نکونام فیزیکی و تاکتیکی هستند و در طول هفته به خوبی آنالیز کردیم آنها را و استراتژی خوبی داشتیم و تساوی عادلانه بود. می‌توانست زیباتر باشد ولی مساوی شد.

ویدئو: 319027

* زیاد بودن حواشی؟
- طبیعی است. در فوتبال ما کدام بازی حاشیه نبوده که این بازی مدل دیگه‌ای باشد؟ وقتی استقلال و پرسپولیس در شهرستان بازی می‌کند حساسیت بیشتر است، فولاد هم طرفدار زیادی دارد و وقتی هوادار استقلال هم باشد تنش عادی است.

* هواداران؟
- خیلی خوب بودند. ممنونم از حمایت‌هایشان. این هواداران تمام دلخوشی‌شان باشگاه فولاد است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم شرایط را بهتر کنیم. تیم روی ریل بهتر شدن است. وقتی یک باران کوچک می‌آید و مردم یک هفته در خانه عزا می‌گیرند، تمام دلخوشی‌شان یک تیم فوتبال است که حداقل جبران سختی‌هایشان بشود با توجه به کمبود امکانات در اهواز، خوشحال‌شان بکنیم.

دیدگاه‌ها