کد خبر : 1985807 | 18 آذر 1402 ساعت 21:55 | 8.6K بازدید | 18 دیدگاه

مربی فولاد: برابر استقلال قهرمانانه بازی کردیم

خوانما گوئرو گفت که اگر آنها همیشه به مانند دیدار با استقلال در زمین حاضر شوند، شکست دادن فولاد سخت می‌شود.

مربی فولاد: برابر استقلال قهرمانانه بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و فولاد در اهواز به تساوی بدون گل دست یافتند. ایگناسیو مارتینز سرمربی خوزستانی‌ها در نشست خبری پس از بازی حضور نیافت و به جای او، خوانما گوئررو پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

مربی فولاد پس از این نتیجه گفت: بازی برابر بود و ما هم مانند قهرمانانان جنگیدیم. اگر همینطور در ادامه بازی‌ها بجنگیم، فکر می‌کنم برای حریفان‌مان سخت باشد که ما را شکست دهند.

مربی فولاد درخصوص صحبت‌های نکونام مبنی بر اینکه فولاد دفاع چند لایه داشته است، پاسخ داد: ما همیشه سعیمان را کرده‌ایم که تمام تلاشمان را بکنیم و در بازی‌های‌مان امتیاز بگیریم، به دلیل اینکه تیم‌هایی مثل استقلال سعی می‌کنند بازی را به زمین ما بکشند و حمله کنند، به هر حال ما هم استراتژی‌مان این است که برابر اینگونه تیم‌ها به لحاظ دفاعی قوی بازی کنیم.

وی درخصوص میدان دادن به بازیکنان جوان و اینکه آیا این موضوع ادامه دارد یا نه، گفت: این‌ها تصمیمات سرمربی است. امروز از عسکری استفاده کردیم که یک جوان باآتیه و درخشان است. بقیه بازیکنان آکادمی هم باید دقت کرده و مثل این بازیکن همین مسیر را پیش بروند تا در تیم اول ظاهر شوند.

دستیار مارتینز ادامه داد: البته نباید فراموش کنیم تلاش تیم جمعی بود. ما یک تیمی بودیم که خیلی متحد بازی کردیم و  هواداران هم به ما خیلی کمک کردند تا با قدرت ظاهر شویم.

خوانما در پایان و درخصوص تقویت خط حمله تیم برای نیم فصل توضیح داد: بازی‌های زیادی تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات مانده است. باید سعی کنیم بیشترین امتیازها را از این بازی‌ها به دست آوریم و هنوز هم سرمربی با باشگاه در مورد این موضوع صحبت نکرده است زیرا باید وقتش برسد.

دیدگاه‌ها