کد خبر : 1985808 | 18 آذر 1402 ساعت 21:58 | 19.3K بازدید | 15 دیدگاه

تخت‌گاز به سوی ال‌پی‌چی‌چی: جود توقف‌ناپذیر!

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، با وجود مصدومیت مزمن یک بار دیگر برای تیمش موفق به گلزنی شد.

تخت‌گاز به سوی ال‌پی‌چی‌چی: جود توقف‌ناپذیر!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در هفته شانزدهم رقابت‌های لالیگا در خانه رئال بتیس 1-1 متوقف شد. این تساوی بد موقع ممکن است با پیروزی احتمالی خیرونا در این هفته، به قیمت از دست رفتن صدر جدول تمام شود.

در روزی که تیم رئال مادرید خوب ظاهر نشد، جود بلینگام باز هم موفق به گلزنی برای تیمش شد. او در حال حاضر 12 گل در لالیگا و 19 گل در همه رقابت‌ها برای رئال مادرید به ثمر رسانده است که برای این بازیکن 20 ساله که فصل اول خود را در تیم کهکشانی سپری می‌کند، آماری باورنکردنی است و او حتی در این تیم در پست تخصصی مهاجم هم بازی نمی‌کند. او با 12 گل بالاتر از آنتوان گریزمان از اتلتیکو و بورخا مایورال از ختافه با 9 گل در صدر جدول بهترین گلزنان لالیگا قرار دارد و به نظر می‌رسد جایزه پی‌چی‌چی برای او در دسترس باشد.

1964542

او در هفته‌های اخیر با یک مصدومیت مزمن شانه هم دست و پنچه نرم می‌کند که باعث شده بعضی از جلسات تمرینی تیمش را از دست بدهد. او هفته گذشته قبل از بازی مقابل گرانادا یک جلسه را به صورت انفرادی دوید و بعد به سالن وزنه رفت، درحالی که بقیقه هم تیمی‌هایش در تمرین گروهی بودند. اتفاقی که قبل از تمرینات آماده سازی بازی امشب مقابل بتیس هم رخ داد. با این وجود او در هر دو بازی از ابتدا به میدان رفت و موفق شد عملکرد خوبی به جا بگذارد و در این بازی هم تک گل تیمش را به ثمر رساند. او در 5 مسابقه اخیر تیمش که با مصدومیت در آنها به میدان رفت، موفق به زدن 3 گل شد.

دیدگاه‌ها