کد خبر : 1985809 | 18 آذر 1402 ساعت 22:01 | 28.5K بازدید | 39 دیدگاه

یونایتدها از همه‌ چیز ناراضی‌اند: هو شدن ستاره خودی

هواداران منچستریونایتد در ورزشگاه الدترافورد یک شب ناامیدکننده دیگر را تجربه کردند و به عملکرد بازیکنان این تیم واکنش نشان دادند.

یونایتدها از همه‌ چیز ناراضی‌اند: هو شدن ستاره خودی

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف بورنموث رفت و با نتیجه 3-0 شکست خورد.

این شکست ناامیدی جدیدی برای طرفداران یونایتد بود. آن‌ها پس از شکست مقابل نیوکسل، چلسی را از پیش برداشته بودند اما باز هم شکست خوردند.

در جریان این بازی، هواداران یونایتد زمانی که آنتونی مارسیال با راسموس هویلوند تعویض شد، با صدای بلند او را هو کردند. آن‌ها از این طریق به صورت واضح احساسات خود نسبت به این بازیکن را نشان دادند.

1964544

این تعویض در اوایل نیمه دوم رقم خورد که آن زمان یونایتد با نتیجه 1-0 عقب بود. با این وجود هویلوند و دیگر بازیکنان یونایتد نتوانستند این نتیجه را تغییر دهند و 2 گل دیگر دریافت کردند تا شکست سنگینی را تجربه کنند.

این شکست موجب شد تا پیش از سوت پایان بازی بخشی زیادی از هواداران ورزشگاه الدترافورد را ترک کنند و نسبت به نمایش امشب تیم‌شان دلسرد شوند.

منچستریونایتد در بازی بعدی باید در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ برود. باید دید اریک تن هاخ چگونه تیمش را برای این بازی آماده خواهد کرد. امکان دارد که مارسیال پس از نمایش ضعیف امشب در بازی آینده روی نیمکت بنشیند.

دیدگاه‌ها