کد خبر : 1985814 | 18 آذر 1402 ساعت 22:20 | 26.5K بازدید | 12 دیدگاه

روی هاجسون:

رفتار فن‌دایک تاسف برانگیز بود!

روی هاجسون، سرمربی کریستال پالاس، ویرژیل فن دایک، کاپیتان لیورپول، را به خاطر نقشش در اخراج جردن آیو در بازی روز شنبه دو تیم مورد انتقاد قرار داد.

رفتار فن‌دایک تاسف برانگیز بود!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول موفق شد امشب در لیگ برتر کریستال پالاس را در خانه حریف، 2-1 شکست دهد. این تیم دو گل خود را بعد از 10 نفره شدن تیم کریستال پالاس به ثمر رساند. آیو در حالی که تیمش با نتیجه 1-0 پیش بود، کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد. اولین کارت زرد او برای جلوگیری از یک ضربه آزاد دریافت شد، او جلوی فن دایک رفت و کاپیتان هلندی لیورپول آن را به بدن او زد تا بازیکن کریستال پالاس کارت بگیرد و کارت دوم هم روی یک خطا در نیمه دوم به او داده شد.

1964553

هاجسون احساس می‌کند که مهاجم تیمش در هر دو مورد با سختگیری مواجه شده است و در مصاحبه بعد از بازی گفت: "فن دایک از فرصت استفاده کرد و با زدن توپ از چند متری به سمت او، کارت زرد را به بازیکن من تحمیل کرد. این بسیار ناامیدکننده است. فکر می‌کنم اگر در لیورپول هستید، نیازی به این کارها ندارید. کار بازیکنانی با آن کیفیت و وضعیت این نیست که سعی کنند فقط با زدن توپ به بازیکن حریف برای آنها کارت جور کنند. دومین کارت، به نظرم درگیری سالمی بود. حتی اگر خطا به حساب بیاید، که می تواند باشد، کارت نداشت. در واقع، فقط یک کارت زرد برای تیم ما وجود داشت که من با آن موافق هستم. وقتی که نویرو احمادا در پایان بازی از فرط ناامیدی از پشت به حریف لگد زد، این کار یک کارت زرد است."

دیدگاه‌ها