کد خبر : 1985819 | 18 آذر 1402 ساعت 22:49 | 13.1K بازدید | 35 دیدگاه

صبر و آرامش در یک جنگ تمام عیار:

نکو و‌ تمرین دربی در فولاد آرنا

نکونام در بازی با فولاد نیم نگاهی به دربی پایتخت داشت، او نمی‌خواست دربی را از سکوهای آزادی دنبال کند.

نکو و‌ تمرین دربی در فولاد آرنا

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام در بازی مقابل فولاد نیم نگاهی به دربی داشت و با احتیاط زیادی این مسابقه را پشت سر گذاشت، بازی فولاد و استقلال یک دیدار پربرخورد و پرحاشیه بود که این حواشی نیمکت دو تیم را هم تحت تاثیرقرار داده بود اما نکونام با توجه به کارت زردی که دریافت کرده بود در آستانه محرومیت از شهرآورد بود و در این مسابقه خود را از جریان حواشی خارج می‌کرد.

1964565

نکونام که سابقه حضور در دربی به عنوان بازیکن را داشته اهمیت بالای این مسابقه را می‌داند، او که با فولاد خوزستان در فینال سوپرکاپ پرسپولیس را شکست داده است نمی‌خواست اولین دربی که در قامت سرمربی حضور دارد را از دست دهد و تلاش کرد از مهلکه٬های فولاد آرنا سالم عبور کند.

1964566

نکونام با صدرنشینی هفته دوازدهم را پشت سرگذاشت، حالا در مهم‌ترین بازی فصل به مصاف یکی از رقبای اصلی در مسیر قهرمانی خواهد رفت و در این بازی مهم می‌خواهد برنده از میدان خارج شود، او هرچه در بازی با فولاد آرام بود و سعی در آرام کردن بازیکنانش داشت پنجشنبه احتمالا رویکرد متفاوتی خواهد داشت، دربی پیش رو برای نکونام از لحاظ امتیازی و حیثیتی بازی خاصی خواهد بود. او می‌خواهد ستاره دربی باشد!

1964567

دیدار استقلال و پرسپولیس پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها