کد خبر : 1985831 | 19 آذر 1402 ساعت 04:15 | 25.1K بازدید | 18 دیدگاه

صدای اسطوره یونایتد درآمد: اینطور به جایی نمی‌رسید!

مایکل اوون ستاره سابق لیورپول و منچستر یونایتد، معتقد است با روندی که تیم اریک تن هاخ طی می‌کند آن‌ها آینده روشنی ندارند.

صدای اسطوره یونایتد درآمد: اینطور به جایی نمی‌رسید!

به گزارش "ورزش سه"، مایکل اوون پس از شکست 3-0 تیم اریک تن هاخ در خانه مقابل بورنموث، معتقد است که این تیم هیچ نکته مثبتی ندارد.

یونایتد که هفته گذشته چلسی را شکست داده بود، دوباره این هفته شکست خورد تا به شدت مورد انتقاد قرار بگیرد. این سرمربی اکنون با انتقاد مایکل اوون، ستاره سابق یونایتد، قرار گرفته است.

او در شبکه‌های اجتماعی نوشت: "در حال حاضر نمی‌توانم هیچ چیز مثبتی در یونایتد ببینم. حذف از جام حذفی، در آستانه حذف از لیگ قهرمانان در مرحله گروهی، عدم شانس قهرمانی در لیگ، خریدهای متوسط، نمایش‌های باورنکردنی، درگیری سرمربی با بازیکنان، نداشتن هویت در زمین، انتخاب ترکیب ضعیف... همه چیز باید تغییر کند زیرا این تیم با این روند به جایی نمی‌رسد. اوه، راستی بازی بعد مقابل بایرن مونیخ است و پس از آن باید در آنفیلد بازی کنند."

پس از اینکه یونایتد با پیروزی 2-1 مقابل چلسی روحیه‌اش را افزایش داد، باخت سنگین‌تر مقابل بورنموث میزان ناهماهنگی یونایتد در این فصل را نشان می‌دهد.

آن‌ها دو بازی از 5 بازی اخیر خود مقابل اورتون و چلسی را در تمام رقابت‌ها برده‌اند، به نیوکسل نیز باخته‌اند و با گالاتاسرای نیز مساوی کرده‌اند.

دیدگاه‌ها