کد خبر : 1985834 | 18 آذر 1402 ساعت 23:31 | 17.7K بازدید | 16 دیدگاه

سرلک و لحظه‌ای که باید تکرار شود

اگر قرار است میلاد سرلک شماره هشت یا ده جدید پرسپولیس باشد، بدون شوتزنی نمی‌تواند نقش خود را کامل کند.

سرلک و لحظه‌ای که باید تکرار شود

به گزارش "ورزش سه"، میلاد سرلک باتوجه به حضور مسعود ریگی در پست هافبک دفاعی، کمی جلوتر از او بازی می‌کند. زمانی که سروش رفیعی در ترکیب باشد حتی سرلک کاملا جلو می‌رود و در پشت سر تک مهاجم تیم یحیی قرار می‌گیرد اما استفاده از بازیکنی نظیر محمد عمری، سرلک را کمی عقب نگه می‌دارد.

او که در پرسپولیس همیشه هافبک دفاعی بوده، در حالی پای به این پست جدید گذاشته که مشخصات تدافعی در فوتبال او بارز هستند و همین موضوع باعث شده تا حضورش در پست جدید چندان تناسبی با ویژگی فوتبالی این بازیکن نداشته باشد. اما باتوجه به وضعیت اسکواد پرسپولیس و مصدومیت یاسین سلمانی، به نظر یحیی چاره دیگری هم ندارد و باید از سرلک چنین بازیکنی بسازد.

1964605

البته نکته مهم این است که سرلک برخلاف احمد نوراللهی، چندان از توانایی شوتزنی استفاده نمی‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تا یک مشخصه مهم را برای هافبک مرکزی و تهاجمی از دست بدهد.

با این حال در بازی با هوادار سرلک در نیمه اول یک شوت به دروازه داشت که این ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت و دروازه علیرضا حقیقی را به خطر انداخت.

باید منتظر ماند و دید که برای بازی با استقلال، یحیی گل‌محمدی از میلاد سرلک در چه پستی استفاده خواهد کرد و به چه شکلی قصد دارد رقابت مرکز زمین را به سود تیمش خاتمه دهد.

دیدگاه‌ها