کد خبر : 1985846 | 19 آذر 1402 ساعت 00:05 | 23.4K بازدید | 29 دیدگاه

یکی از چهار شگفت انگیز در حمایت از رفیق قدیمی

استرس ادو در حد یحیی و دستیاران!

گروهی از پیشکسوتان پرسپولیس عصر شنبه در ورزشگاه آزادی حاضر شدند تا از یحیی و تیمش حمایت کنند.

استرس ادو در حد یحیی و دستیاران!

به گزارش ورزش سه بعد از اتفاقات بازی با الدحیل و شعارهایی که علیه یحیی گل محمدی و بازیکنان داده شد حسین خبیری از برخی پیشکسوتان حامی یحیی و تیمش خواست به ورزشگاه بیایند و بازی با هوادار را از نزدیک تماشا کنند.

حسین ماهینی که اصلا با این تیم زندگی کرده بود، ادموند بزیک که از دوستان گل محمدی به شمار می آمد زمانی دستیارش بود، داود محبوب که در اینستاگرام حامی سفت و سخت گل محمدی است، رضا جباری که در فضای مجازی برای این تیم کم نمی گذارد و سعی دارد به صورت منطقی هواداران معترض را آرام کند، بهادر عبدی و اشپیتیم آرفی که آنها هم در روزهای اخیر پشت تیم و سرمربی اش درآمده بودند به وزشگاه رفتند و از جایگاه ویژه ای که دیگر ویژه نیست و صندلی مبله ندارد از روی سکوهای سیمانی این بازی را از نزدیک دیدند تا حماتشان را از پرسپولیس اعلام کنند.

با این حال نکته جالب در مورد یکی از آنها بود که با استرس بیشتری بازی را تماشا می کرد. ادموند بزیک که جزو پیشکسوتان آرام پرسپولیس به حساب می آید از دوران بازیگری ارتباط صمیمانه‌ای با یحیی گل محمدی دارد. او در زمان بازی برای پرسپولیس همراه با مهدی مهدوی کیا، یحیی گل محمدی و رضا ترابیان گروه چهار نفره ای تشکیل داده بودند که به خاطر اخلاق و خصوصیات نزدیک به هم ارتباط بسیار خوبی با یکدیگر داشتند.

این گروه چهار نفره در تمام این سال‌ها و بعد از پایان فوتبال شان هم ارتباط نزدیک و صمیمی خود را حفظ کرده اند اما حالا که مهدوی کیا در آلمان است و ترابیان در کانادا زندگی می کند، ادمون بزیک برای حمایت از یحیی به ورزشگاه آمده بود. نکته جالب اینکه در نیمه دوم و زمانی که پرسپولیس از سوی تیم هوادار تحت فشار قرار گرفته بود و بازی با حساسیت زیادی دنبال می شد ادو به خاطر استرس زیاد مثل مربیان لب خط ایستاده بازی را تماشا می کرد و مشخص بود که حرص و جوش زیادی می خورد.

با این وجود در نهایت حضور بزیک و سایر پیشکسوتان پایان خوشی داشت و با حضور آنها پرسپولیس بالاخره برد تا بحران فعلا تمام شود و تیم و سرمربی محبوبشان چند روز آرام داشته باشند.

دیدگاه‌ها