کد خبر : 1985850 | 19 آذر 1402 ساعت 06:00 | 7.9K بازدید | 2 دیدگاه

رضایی قطعه جدید پازل رحمتی

وحید رضایی عضو جدید کادر فنی نساجی است و در زمان حضورش از اواخر آبان در این تیم، اثر پررنگی در کنار زمین در طول بازی و تمرینات شمالی‌ها داشته است.

رضایی قطعه جدید پازل رحمتی

به گزارش "ورزش سه" نساجی مازندران بالاخره طعم پیروزی در لیگ برتر را دوباره چشید تا بعد از برد مقابل صنعت نفت با پیروزی بر استقلال خوزستان دومین برد فصل خود را ثبت کند. نکته جالب اینکه در دیدارهای قبلی اخیر نساجی وحید رضایی بیشتر زمان بازی را در کنار خط ایستاده و مهدی رحمتی زمان کمی در حال هدایت تیم از کنار خط دیده می‌شود. البته رحمتی بارها در این دیدار هم به رضایی نکات فنی را در حین رقابت گوشزد می‌کرد تا تغییرات مدنظرش اعمال شود.

1964633

وحید رضایی با سابقه هدایت مس شهر بابک و دستیاری گل محمدی و نمازی، به ویژه روی کارهای دفاعی تخصص دارد. به نظر با حضور او و ثبت اولین کلین شیت نساجی در لیگ، کمی وضعیت دفاعی این تیم سر و سامان پیدا کرده. البته از این هم نباید بگذریم که استقلال خوزستان کمی بدشانس و بی‌دقت بود وگرنه دروازه نساجی بسته باقی نمی‌ماند.

1964634

رضایی تمرینات این تیم را هم مداوم کرده و استراحت، دیگر در این تیم جایی ندارد. سرخپوشان در این مدت تنها روز سفر بازگشت از عربستان استراحت داشتند و در باقی روزها تمرینات این تیم فشرده دنبال می‌شود. فردا طبق روال تمام بازی‌های این فصل نساجی، دیدار تدارکاتی برای بازیکنان ذخیره و جا مانده از بازی برگزار می‌شود و در ادامه ببرها آماده رقابت با شمس آذر می‌شوند.

عکاس: مجتبی حمیدیان

دیدگاه‌ها