کد خبر : 1985852 | 19 آذر 1402 ساعت 05:40 | 25K بازدید | 18 دیدگاه

جانشین‌های نالایق: میراث فرگوسن ویران شد

سرمربی‌های بعد از سر الکس فرگوسن، در مجموع در اولدترافورد بیشتر از 21 سال دوران حضور او شکست خورده‌اند.

جانشین‌های نالایق: میراث فرگوسن ویران شد

به گزارش "ورزش سه"، بعدازظهر شنبه منچستریونایتد در اولدترافورد یک بار دیگر و این بار توسط بورنموث شکست 3-0 خورد و بورنموثی‌ها تیم میزبان را با گل‌های دومینیک سولانکه، فیلیپ بیلینگ و مارکوس سنسی 3-0 شکست دادند. سومین شکست 3-0 یونایتدها در خانه در این فصل، با چند آمار تکان دهنده تلخ‌تر هم می‌شود.

از زمان بازنشستگی سر الکس، یونایتد 199 بازی در لیگ زیر نظر مدیران مختلف - دیوید مویس، ژوزه مورینیو، لوئیس فن خال، اوله گونار سولسشر، رالف رانگنیک و تن هاخ انجام داده است. اما هیچ یک از آنها نتوانسته‌اند شکوه از دست رفته دوران فرگوسن را بازگردانند. شاگردان اریک تن هاخ هم امشب بسیار ناهماهنگ بودند که باعث شد این تیم سی و پنجمین شکست خانگی خود در لیگ برتر بعد از ترک الکس فرگوسن تجربه کنند. یک شکست بیشتر از مجموع شکست‌های خانگی در لیگ برتر  تحت هدایت او در 21 سال (از سال 92 و در فرمت لیگ برتر) و در 405 بازی.

1964636

این اولین پیروزی بورنموث در لیگ برتر مقابل یونایتد در اولدترافورد بود که مشکلات سربازان تن هاخ را بیشتر نشان داد. علاوه بر این، برای اولین بار است که شیاطین سرخ یک بازی را با سه گل یا بیشتر به تیمی در نیمه انتهایی جدول در لیگ برتر واگذار می‌کنند. آمار دیگری که سقوط ترسناک آنها را نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها