کد خبر : 1985854 | 19 آذر 1402 ساعت 05:33 | 13.1K بازدید | 14 دیدگاه

بلانکو و نقش ویژه در بازی با فولاد:

تدبیر جدید نکو برای خلق موقعیت: برج آرژانتینی

گوستاوو بلانکو در بازی با فولاد نقش ویژه‌ای داشت اما بازیکنان استقلال در تکمیل کردن حرکات او ضعیف عمل کردند.

تدبیر جدید نکو برای خلق موقعیت: برج آرژانتینی

به گزارش ورزش سه، گوستاوو بلانکو که در دیدار با فولاد از بدن آماده‌تری نسبت به مسابقات اخیر بهره‌مند بود، در این دیدار با نقش ویژه‌ای که برای او در نظر گرفته شده بود به میدان رفت و عملکرد خوبی ارائه کرد اما بازیکنان دیگر استقلال در اجرای این پلن عملکرد قابل قبولی نداشتند.

بلانکو در این مسابقه در اکثر صحنه‌ها پشت به دروازه حریف و در نقش یک مهاجم برج حضور داشت، او توپ‌های ارسالی و پاس‌های زمینی را پس از کنترل کردن و درگیر کردن مدافعان حریف با خود در اختیار بازیکنان کناری و هافبک‌های استقلال قرار می‌داد اما ضربات و تصیم گیری‌های بازیکنان استقلال باعث از دست رفتن موقعیت می‌شد.

او در این مسابقه کار دشواری داشت، مارتینز در جریان بازی مدافع تنومند و فیزیکی خود کولیبالی را در اغلب صحنه‌های مسابقه یار مستقیم بلانکو قرار داد اما با این حال گوستاوو موفق به مهار توپ و بازی‌سازی در یک سوم حریف شد، اگر بازیکنان استقلال در استفاده از توپ‌های سوم باهوش‌تر عمل می‌کردند و شوت‌های بهتری به سمت دروازه حریف می‌زدند تاثیرگذاری این مهاجم آرژانیتی بیشتر به چشم می‌آمد.

1964638

بلانکو در جریان مسابقه تمرکز زیادی روی بازیسازی و فضاسازی برای مهرداد محمدی داشت و فرصت شوت‌زنی پرتعدادی برای رضاوند و حامدی‌فر ایجاد کرد اما درخشش کنت و ضربات ضعیف هافبک‌های استقلال باعث شد تا نقشه نکونام برای این مسابقه کار به جایی نبرد.

این اتفاق در شرایطی رقم خورد که بازیکنان فولاد با تراکم بالا در منطقه دفاعی حضور داشتند، شاید در آینده بازهم شاهد این تصمیم از سوی نکونام باشیم و بلانکو جدا از گلزنی به یکم مهاجم برج تمام عیار تبدیل شود که با فضاسازی و فیزیک بدنی مناسبی که دارد دیگر بازیکنان استقلال را در فرصت گلزنی قرار دهد.

استقلال از دقیقه 72 با بیرون کشیدن مهرداد محمدی و مهدی پور و حضور آرمان رمضانی به طور کامل هافبک‌ها را از جریان بازی خارج کرد و رو به بازی مستقیم آورد که این تصمیم نکونام هم راه به جایی نبرد و در نهایت بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها