کد خبر : 1985856 | 19 آذر 1402 ساعت 00:53 | 23.8K بازدید | 3 دیدگاه

دوئل آرژانتین - برزیل به لیگ برتر کشیده شد (عکس)

چند هفته پس از شکست برزیل مقابل آرژانتین، گابریل ژسوس با پیراهن آرسنال نتوانست بر دیبو مارتینز در درون دروازه استون ویلا غلبه کند.

دوئل آرژانتین - برزیل به لیگ برتر کشیده شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در خانه استون ویلا به میدان رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد. توپچی‌های لندنی درحالی نتیجه بازی را واگذار کردند که موقعیت‌های زیادی داشتند اما در گلزنی ناکام بودند.

ویلا با گل دقیقه 7 جان مک‌گین پیش افتاد و آرسنال نیمه اول را با شکست پشت سر گذاشت. آرسنال در ابتدای نیمه دوم امید داشت یک ضربه پنالتی نتیجه بازی را تغییر دهد اما داور چنین تصمیمی نگرفت.

برخورد گابریل ژسوس با داگلاس لوئیز ابتدا توسط داور پنالتی اعلام نشد و حتی با اصرار بازیکنان آرسنال، VAR هم این صحنه را خطا اعلام نکرد.

این تصمیم موجب عصبانیت بازیکنان آرسنال شد و آن‌ها با توجه به بار روانی شکست در خانه حریف با این عصبانیت بخش قابل توجهی از تمرکز خود را از دست داده بودند.

1964643

تصویر جالبی از خشم ژسوس مقابل دروازه استون ویلا دقایقی پس از عدم اعلام پنالتی ثبت شده که به غیر از جریان بازی از زاویه دیگری هم قابل توجه است.

پیش از اینکه ژسوس برای گلزنی با پیراهن آرسنال مقابل دیبو مارتینز در دروازه استون ویلا انگیزه داشته باشد، او به دنبال جبران شکستی بود که برزیل مقابل آرژانتین متحمل شد.

در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آمریکای جنوبی، برزیل از آرژانتین میزبانی کرد که پس از سال‌ها در یک بازی خانگی از دور مقدماتی جام جهانی به آلبی سلسته باخت. به هر ترتیب امشب بار دیگر مارتینز مقابل ژسوس برنده شد و او بدون دستاورد خاصی زمین بازی را ترک کرد.

دیدگاه‌ها