کد خبر : 1985863 | 19 آذر 1402 ساعت 06:27 | 24.5K بازدید | 14 دیدگاه

بازیکن 17 ساله، سورپرایز مارتینز برابر استقلال

مارتینز تصمیم گرفت تا در دیداری حساس و دشوار برابر استقلال، به ستاره‌های جوان تیمش میدان بدهد.

بازیکن 17 ساله، سورپرایز مارتینز برابر استقلال

به گزارش "ورزش سه"، اعلام ترکیب فولاد برای بازی با استقلال، با سورپرایزهایی همراه بود. حضور چند ستاره جوان در ترکیب این تیم که به تازگی و از آکادمی فولاد به تیم بزرگسالان اضافه شده بودند، از تصمیمات شجاعانه سرمربی اسپانیایی بود.

خوان ایگناسیو مارتینز در دیدار شب گذشته فولاد برابر استقلال، دل به دریا زد و برای اولین بار به محمد عسکری بازیکن ۱۷ ساله آکادمی فولاد در این دیدار حساس میدان داد. بازیکنی که مدت زیادی از حضور در جمع تیم اصلی نمی‌گذرد و فرصت حضور در برابر یکی از تیم‌های بزرگ کشور را به دست آورد.

عسکری که به تازگی همراه با چهار ستاره دیگر فولاد بعد از پایان رقابت‌های جام جهانی نوجوانان به تمرین تیم بزرگسالان فراخوانده شده بود، روز گذشته مقابل ۳۰ هزار تماشاگر بازی کرد و عملکردی مطمئن داشت.

1964655

مارتینز با تجربه در کنار عسکری از ابتدا محمد خادمی منفرد و عادل آرغند دیگر محصولات آکادمی فولاد را هم به زمین فرستاده بود تا فولاد پس از چند سال شاهد حضور دوباره  استعداد جوان باشد.

خوانما، دستیار مارتینز پس از این بازی درخصوص میدان دادن به بازیکنان جوان و اینکه آیا این موضوع ادامه دارد یا نه، گفت: این‌ها تصمیمات سرمربی است. امروز از عسکری استفاده کردیم که یک جوان باآتیه و درخشان است. بقیه بازیکنان آکادمی هم باید دقت کرده و مثل این بازیکن همین مسیر را پیش بروند تا در تیم اول ظاهر شوند.

دیدگاه‌ها