کد خبر : 1985870 | 19 آذر 1402 ساعت 02:02 | 29.2K بازدید | 14 دیدگاه

گابریل ژسوس:

وقتی داور پنالتی نمی‌گیرد، نمی‌توانم کاری کنم

گابریل ژسوس، مهاجم آرسنال، معتقد است بازی خوبی مقابل استون ویلا به نمایش گذاشته‌اند اما نمی‌تواند کاری مقابل تصمیمات داوری انجام بدهد.

وقتی داور پنالتی نمی‌گیرد، نمی‌توانم کاری کنم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب نتوانست در بازی خارج از خانه مقابل استون ویلا امتیازی کسب کند.

استون ویلا با گل جان مک‌‌گین 1-0 آرسنال را شکست داد و به فاصله 2 امتیازی صدر جدول لیگ برتر انگلیس رسید.

گابریل ژسوس معتقد است که بازیکنان آرسنال می‌توانستند تصمیمات بهتری بگیرند تا این نتیجه رقم نخورد. مهاجم برزیلی پس از پایان بازی گفت: "احساس می‌کنم بهتر از بازی گذشته بازی کردیم. به نظرم ما بازی را کنترل کردیم. این‌طور فکر می‌کنم زود گل خوردیم و شاید به همین دلیل بازی به سمت دیگری رفت.

1964688

استون ویلا؟

ما خوب بازی کردیم. آن‌ها تیم خوبی دارند، بازیکنان خوبی دارند، فوق‌العاده بازی می‌کنند، می‌توانید این را کاملا ببینید. فکر می‌کنم که می‌توانستیم بازی را ببریم اما اکنون روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم.

پنالتی‌ای که روی تو در اوایل نیمه دوم اعلام نشد؟

احساس کردم که بازیکن حریف به من برخورد کرده اما قوانین را نمی‌دانم، بنابراین احتمالا به نظر آن‌ها پنالتی نیست. نمی‌توانم کاری انجام دهم. احساس کردم کسی به من ضربه زده و به هر حال این تصمیم آن‌هاست.

گل مردود کای هاورتز؟

نمی‌دانم که این گل به‌صورت واضح هند بود یا نه. ما نمی‌دانیم، فقط باید آن را بپذیریم و تمرکز کنیم تا دوباره به بازی بعدی برویم و سپس شاید بتوانیم تصمیمات بهتری بگیریم.

استون ویلا مدعی قهرمانی است؟

البته، این لیگ برتر است. لیگ برتر یک رقابت شگفت‌انگیز و قوی است. هر تیمی می‌تواند شما را شکست دهد، مهم نیست که شما چقدر قوی هستید. آن‌ها فصل شگفت‌انگیزی را پشت سر می‌گذارند، مربی، تیم، استادیوم و هواداران خوبی دارند. فوتبال همین است، آن‌ها اعتماد به نفس دارند و خوب بازی می‌کنند. باید روی خودمان تمرکز کنیم، همین.

دیدگاه‌ها