کد خبر : 1985873 | 19 آذر 1402 ساعت 08:24 | 25K بازدید | 9 دیدگاه

اتفاقات روز خاص علی‌محمدی تکمیل نشد

ناراحتی کاپیتان جلال بعد از دریافت هدیه ویژه(عکس)

جلال‌الدین علی‌محمدی بازیکن باتجربه مس رفسنجان روز خاصی را در ورزشگاه نقش‌جهان سپری کرد.

ناراحتی کاپیتان جلال بعد از دریافت هدیه ویژه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حضور کاپیتان چند سال گذشته سپاهان در نقش جهان با پیراهن مس رفسنجان اتفاق ویژه بازی عصر شنبه بود. جلال علی‌محمدی ستاره مسی‌ها در شرایطی مقابل سپاهان قرار گرفت که اعضای تیم خودی و سپاهانی‌ها برای او سنگ تمام گذاشتند اما در نهایت با ناراحتی ورزشگاه را ترک کرد.

کاپیتان سال‌های گذشته سپاهان هنگام گرم کردن اعضای مس رفسنجان از سوی هواداران میزبان مورد تشویق قرار گرفت تا لحظاتی پر از احساس را تجربه کند.

1964702

اتفاق ویژه اما برای علی‌محمدی در رختکن مس رخ داد. جایی‌که محسن آذرباد کاپیتان نارنجی‌پوشان تصمیم گرفت بازوبند را بر دست علی‌محمدی ببندد. آذرباد در بازی دیروز نیمکت‌نشین بود و انتظار می‌رفت حسن جعفری (که او هم سابقه بازی در سپاهان را دارد) بازوبند کاپیتانی مس را بر دست داشته باشد، اما آذرباد با کسب اجازه از ساکت الهامی بازوبند را به کاپیتان فصل گذشته سپاهان داد.

1964700

کاپیتان جلال چند ثانیه بعد از شرکت در مراسم تقدیر باشگاه سپاهان در مراسم شروع بازی شرکت کرد و به سمت نیمکت سپاهان رفت که آن‌جا نیز مورد استقبال ویژه ژوزه مورایس قرار بگیرد و تصاویر او در آغوش سرمربی طلایی‌پوشان خودنمایی کند.

1964699

علی‌محمدی حتی در ثانیه‌های پایانی مسابقه از روی نقطه پنالتی تک گل مس رفسنجان را هم به ثمر رساند تا اتفاقات ویژه روز خاص او تکمیل شود، اما در نهایت با ناراحتی زمین را ترک کرد. او طبیعتا دوست داشت همه این اتفاقات خوب توام با کسب نتیجه برای مس در نقش جهان باشد، اما شکست مقابل سپاهان اجازه رویایی شدن عصر شنبه برای کاپیتان جلال را نداد.

1964701

با همه این مسائل علی‌محمدی که در فصل جاری یکی از نفرات کلیدی مسی‌ها محسوب می‌شود، همچنان مورد اعتماد ساکت الهامی سرمربی این تیم خواهد بود و بی‌شک در آینده هم از او خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها