کد خبر : 1985884 | 19 آذر 1402 ساعت 09:39 | 12.4K بازدید | 12 دیدگاه

انریکه: امباپه می‌تواند هرجا دوست دارد بازی کند!

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید کیلیان امباپه از آزادی عمل کاملی در زمین بازی برخوردار است.

انریکه: امباپه می‌تواند هرجا دوست دارد بازی کند!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ یک فرانسه در ورزشگاه پارک دو پرنس روبروی نانت به میدان رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

این نتیجه در حالی به دست آمد که آنها تا لحظات پایانی این بازی به نتیجه تساوی رضایت داده بودند اما در فاصله هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی این دیدار بود که راندال کولو موانی توانست دروازه حریف را باز کند و سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان بیاورد. 

انریکه پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «بازی کردن برابر این تیم در خانه هم دشوار است و وقتی شما یک بازی مهم و حساس برابر دورتموند در فاصله چهار روز آینده دارید، این اتفاق کاملا برای شما طبیعی است. 

1964721

آن بازی هم برای ما دشوار است اما خوشحالیم که سرنوشت ما در دستان خودمان است. این بازی مثل فینال خواهد بود. همه چیز بستگی به خودمان دارد اما تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت تا در آن بازی به پیروزی برسیم و این هدفی است که داریم. 

من همیشه به کیفیت و توانایی بازیکنان تیمم اطمینان داشتم. همه چیز بستگی به من دارد که به این مسیر ادامه دهیم و آن‌ها هم باید به راهنمایی‌های مربی‌شان برای بازی کردن در زمین گوش کنند. رقابت خوبی بین بازیکنان در جریان است. ما باشگاه بزرگی هستیم. آن‌ها باید خودشان را ثابت کنند و این مربی است که در نهایت تصمیم می‌گیرد.»

او در پاسخ به سوالی درباره ناکامی امباپه برای باز کردن دروازه حریف گفت: «کیلیان امباپه در نوک خط حمله حضور نداشت. او در همان پستی بازی کرد که در هر بازی لیگ در آن به میدان رفته است. او باید در کارهای دفاعی هم مشارکت داشته باشد چون ما یک تیم هستیم اما در خط حمله این آزادی را دارد که هرکجا دوست دارد بازی کند.»

دیدگاه‌ها