کد خبر : 1985888 | 19 آذر 1402 ساعت 09:53 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

از ترکیه تا ایتالیا؛

روز سنگین و ترسناک لژیونرهای والیبال‌ ایران در اروپا

امروز لژیونرهای ایرانی بازی‌های حساسی را پیش‌رو خواهند داشت.

روز سنگین و ترسناک لژیونرهای والیبال‌ ایران در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، امروز و امشب لژیونرهای ایرانی حاضر در لیگ‌های ایتالیا، ترکیه و رومانی بازی‌های حساسی را پیش‌رو خواهند داشت.

از لیگ ترکیه و هفته یازدهم تیم آلانیا اسپور با بردیا سعادت در ادامه بازی‌های سخت خود مقابل گالاتاسرای قرار خواهد گرفت. جیزره بلدیه اسپور در حضور آرمین افشین‌فر و احسان دانش‌دوست مهمان تیم تورشاد‌ است.

همچنین اسپورتوتو که مرتضی شریفی دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد با آکاش ازمیر رو در رو می‌شود و فنرباغچه یکی از سه تیم برتر لیگ ترکیه که مهدی جلوه قاضیانی سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران را دارد در یک بازی نه چندان سخت مقابل بورسا اسپور قرار خواهد گرفت.

از لیگ برتر والیبال رومانی در دربی شهر بخارست تیم راپید بخارست که امیر غفور و علی اصغر مجرد را دارد به مصاف دینامو بخارست خواهد رفت‌. این یک آزمون بزرگ دیگر برای یاران غفور جهانی مجرد است و باید دید از این آزمون سخت موفق بیرون خواهند آمد یا باز هم برابر یک تیم قوی شکست خواهند خورد.

و اما در حساس‌ترین بازی لژیونرهای ایرانی، تیم ورونا در ادامه تونل وحشت خود در خانه به مصاف آلیانز میلانو و یاران ماتی کازیسکی و یوکی ایشیکاوا با سرمربیگری روبرتو پیازا خواهند رفت. امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور ایرانی باشگاه ورونا باز هم در یک دیدار سخت قرار گرفته و باید دید رادوستین استوییچف سرمربی ورونا تا چه حد به او در این بازی اعتماد خواهد کرد. این بازی راس ساعت ۲۳ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها