کد خبر : 1985890 | 19 آذر 1402 ساعت 10:03 | 54.8K بازدید | 32 دیدگاه

گمشده پرسپولیس روی سکو است (عکس)

ادموند بزیک، مهاجم تیزچنگ و فرصت طلب که می‌توانست همه مشکلات پرسپولیسِ یحیی را حل کند.

گمشده پرسپولیس روی سکو است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ممکن است تیم شما مشکلات زیادی داشته باشد و در حد و اندازه یک تیم قهرمان نباشد اما یک دروازه‌بان یا یک مهاجم، بتوانند کار را در بیاورند و نواقص تیمی را زیر فرش ببرند؛ پرسپولیس دروازه‌بانش را دارد اما مهاجم ... .

روز گذشته در لحظاتی که پرسپولیس با یک گل به خودی از حریف پیش بود، یک نفر روی سکوها حسابی استرس داشت و با نگرانی بازی را دنبال می‌کرد. وقتی دوربین بیشتر روی صورتش زوم کرد، مشخص شد که او ادموند بزیک است، مهاجم سال‌ای دور پرسپولیس در دهه 1370 و اوایل 1380 که برای همیشه با گل معروف به استقلال شناخته می‌شود.

بزیک که سابقه یک دوره آقای گلی در لیگ برتر خلیج فارس را هم دارد، شاید گم‌شده ترکیب پرسپولیس باشد. مهاجمی که همیشه به خوبی خود را در موقعیت گل قرار می‌داد و از کوچک‌ترین فرصت در باکس حریف می‌توانست یک گل بسازد و سه امتیاز را به حساب تیم بریزد.

او که برای حمایت از یحیی به ورزشگاه آزادی آمده بود، شاید اگر 20 سال کوچک‌تر بود، حالا می‌توانست بازیکنی باشد که پرسپولیس را به دندان بکشد و با گل‌های خود تیم را به سمت صدر جدول و مرحله حذفی لیگ قهرمانان ببرد.

ادموند بزیک که تازه 48 ساله شده، پنج سال در پرسپولیس حضور داشت و 40 گل هم به ثمر رساند تا از بین تمام گلزنان حال حاضر پرسپولیس، بهتر باشد.

دیدگاه‌ها