کد خبر : 1985892 | 19 آذر 1402 ساعت 09:58 | 77.4K بازدید | 17 دیدگاه

روزهای خوب تمام شد: بازگشت ستاره رئال به نیمکت

آندری لونین، ستاره رئال مادرید، باید در دیدار برابر یونیون برلین بار دیگر به نیمکت برگردد.

روزهای خوب تمام شد: بازگشت ستاره رئال به نیمکت

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت متعدد بازیکنان رئال مادرید به بحرانی جدی در این فصل برای این تیم تبدیل شده و شرایط را به شدت برای آنها سخت کرده است. 

بازیکنان این تیم در چند پست دچار مصدومیت‌های جدی شده‌اند و حتی کپا آریسابالاگا هم که به عنوان جانشین تیبو کورتوا به این  باشگاه پیوسته است از این وضعیت جان سالم به در نبرد و چند هفته را به دلیل مصدومیت دور از میادین سپری کرد.

با این حال، عملکرد خوب لونین در دروازه رئال باعث شد که او حتی پس از بازگشت به شرایط عادی و کسب آمادگی فرصتی برای حضور در زمین پیدا نکند و حالا به نیمکت نشین این بازیکن اوکراینی تبدیل شده باشد. 

1951768

اما حالا رادیو کوپه خبر داده که کارلو آنچلوتی تصمیم دارد بار دیگر به موضعی که در چند هفته اخیر روی آن تاکید داشت برگردد و در بازی این هفته برابر یونیون برلین که آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان خواهد بود به کپا بازی دهد. 

هرچند چنین تصمیمی به این معنا نیست که لونین بار دیگر به صورت دائمی به نیمکت رئال بازخواهد گشت و شاید دوباره فرصتی در لیگ یا کوپا دل ری پیدا کند اما عملکرد خوب کپا در این بازی و اطمینانی که آنچلوتی به او دارد ممکن است کار را برای این بازیکن دشوار کند.

دیدگاه‌ها