کد خبر : 1985893 | 19 آذر 1402 ساعت 10:06 | 8.7K بازدید | 2 دیدگاه

پروجا علیه خلق شگفتی؛

جام باشگاه‌های جهان: حدس قهرمان سخت نیست

امشب قهرمان جام باشگاه‌های جهان معرفی خواهد شد.

جام باشگاه‌های جهان: حدس قهرمان سخت نیست

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۳ که در شهر بنگلور هندوستان در حال برگزاری است تیم‌های پروجا ایتالیا و میناس برزیل برای کسب قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پروجا قهرمان دوره قبل مسابقات برای دفاع از عنوان قهرمانی کار سختی را نخواهد داشت. آنها در دور مقدماتی نیز میناس را سه بر صفر شکست دادند و می‌خواهند این بار با یک پیروزی دیگر قهرمانی دوم خود در تاریخ این تورنمنت را به دست بیاورند.

تیم میناس برزیل نیز که برای اولین‌بار راهی فینال شده با خستگی فراوان رو در روی پروجا قرار خواهد گرفت. آنها دیشب در یک بازی سنگین سه بر دو سانتوری سانبردز ژاپن را شکست دادند و به فینال رسیدند.

تیم میناس که در هر صورتی اولین مدال خود را به دست خواهد آورد، امید دارد با ستاره‌هایی چون ایساک سانتوس، سانچز، وینیسیوس و لیبروی خود مایکه ناسیمنتو شگفتی بیافریند و در عین ناباوری همگان قهرمانی را کسب کند.

اما پروجا ایتالیا که به بردن آنها یا حتی گرفتن ست از این تین به آرزو برای رقبا بدل شده، با ستاره‌های آماده‌ای چون کمیل سمنیوک، اوله پلوتینِتسکی، سیمونه جیانلی، فلاویو، سباستین سوله و خسوس هررا، به هیچ تیمی باج نخواهد داد و در انتظار بالا بردن جام قهرمانی پس از پایان فینال است.

قبل از دیدار فینال تیم‌های سانتوری سانبردز ژاپن و هالک بانک ترکیه برای کسب مدال برنز مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. در دور مقدماتی تیم سانتوری سانبردز ژاپن توانسته بود هالک بانک را سه بر صفر شکست دهد و حالا هالک بانک به دنبال انتقام است.

دیدگاه‌ها