کد خبر : 1985896 | 19 آذر 1402 ساعت 10:18 | 17K بازدید | 23 دیدگاه

معرفت و جوان‌مردی خود را نشان دادند

نامه احساسی ساکت برای بازیکنان و مدیرعامل سپاهان

محمدرضا ساکت پس از پیروزی سپاهان مقابل مس رفسنجان با نوشتن یک نامه از بازیکنان و کادرفنی تیم تشکر کرد.

نامه احساسی ساکت برای بازیکنان و مدیرعامل سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در حالی موفق شد با چهار گل مس رفسنجان را شکست دهد که این پیروزی سپاهان را دوباره به صدر جدول نزدیک کرد. نکته جالب اینکه برتری برابر مس رفسنجان نخستین برد شاگردان مورایس بعد از جدایی محمدرضا ساکت بود و آنها نیز این برد را به مدیرعامل سابق خود تقدیم کردند.

محمدرضا ساکت نیز در یک نامه رسمی خطاب به بازیکنان سپاهان و مورایس نوشت: بهترین هدیه را از مورایس و بازیکنان سپاهان دریافت کردم. آنان با اهدای پیروزی روز گذشته به اینجانب معرفت فردی و تیمی را بروز دادند. قدرشناسی صمیمانه مورایس، بازیکنان و هواداران سپاهان را ارج می‌نهم و از این همه لطف و معرفت سپاسگزارم...

او همچنین در ادامه تشکرهای خود نوشت: از پرسنل محترم باشگاه و کادر و بازیکنان در تیم‌های آقایان و بانوان به جهت پیام‌ها و تماس‌های محبت‌آمیز آنان ممنون و برایشان آرزوی سربلندی و سلامتی دارم. از اظهارات برادرانه جناب نیکفر و بزرگواری چند باره ایشان سپاسگزارم و برایشان ایشان در مسئولیت مهم مدیریت مدیرعاملی آرزوی موفقیت دارم.

در پایان این نامه نیز آمده است: بی‌شک این روحیه بزرگ‌منشی در کلام و جملات گرم و احساسات پاک پس از استعفای اینجانب بارقه‌ای از روحیه جوانمردی در خانواده بزرگ باشگاه فولادمبارکه سپاهان بود. به امید استمرار اقتدار سپاهان کبیر، محمدرضا ساکت.

محمدرضا ساکت پس از استعفای خود و پایان کار روی صندلی مدیرعاملی سپاهان، این روزها به عنوان مشاور در فولاد مبارکه حضور دارد.

دیدگاه‌ها