کد خبر : 1985911 | 19 آذر 1402 ساعت 11:27 | 8K بازدید | 1 دیدگاه

بدشانسی‌های ادامه‌دار مجتبی گلیج

مجتبی گلیج که در مسابقات جهانی از ناحیه مچ پای راست مصدوم شده بود، در آستانه مسابقات قهرمانی کشور مچ پای دیگرش دچار ضرب‌خوردگی شده است.

بدشانسی‌های ادامه‌دار مجتبی گلیج

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی گلیج که مدال برنز مسابقات جهانی 2021 را در کارنامه دارد و چند باری برابر ستاره‌های 97 کیلوگرم جهان مثل کایل اسنایدر و عبدالرشید سعداله‌یف تا مرز پیروزی پیش رفته است، در ماه‌های اخیر دائما درگیر مصدومیت بوده است.

گلیج که در مبارزه با سعداله یف در مسابقات جهانی دچار مصدومیت از ناحیه مچ پای راست، در بازی‌های آسیایی نیز با همین مصدومیت شرکت کرد.

بعد از بازگشت از هانگژو گلیج به عنوان یکی از مدعیان 97 کیلوگرم سعی کرد دوره نقاهت را طی کند و به همین دلیل در لیگ برتر کشتی نگرفت. او که طبق چرخه انتخابی باید از قهرمانی کشور کار خود را آغاز کند، چند روز قبل در جریان تمرینات از ناحیه مچ پای چپ دچار مصدومیت شد.

این آسیب‌دیدگی آنقدر جدی هست که گلیج مدارک پزشکی خود را به فدراسیون کشتی ارائه کرده تا از حضور در مسابقات قهرمانی کشور معاف شود. 

در صورتی که فدراسیون کشتی با درخواست گلیج موافقت کند، او از مراحل بعدی به چرخه اضافه می‌شود، اما در صورت عدم موافقت گلیج مجبور به حضور در مسابقات قهرمانی کشور حتی با وجود مصدومیت خواهد بود چون در غیر این‌صورت المپیک را از دست خواهد داد.

دیدگاه‌ها