کد خبر : 1985919 | 19 آذر 1402 ساعت 12:02 | 36.5K بازدید | 87 دیدگاه

هیچ‌کس بالاتر از لئو نیست

تا مسی هست، بلینگام به گرد پایش نمی‌رسد!

زننده گل تساوی رئال بتیس به رئال مادرید معتقد است جود بلینگام و هیچ بازیکنی را نباید با لیونل مسی مقایسه کرد.

تا مسی هست، بلینگام به گرد پایش نمی‌رسد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز گذشته در بنیتو ویامارین برابر رئال بتیس با تساوی 1-1 متوقف شد و دو امتیاز از دست داد. 

با گل جود بلینگام در نیمه دوم به نظر می‌رسید رئال برنده بازی خواهد شد اما صدرنشین لالیگا در یک لحظه غافلگیر شد و شوت تماشایی آیتور رویبال به کنج دروازه نشست تا بتیس در نهایت از این بازی خانگی یک امتیاز بگیرد.

1964772

رویبال در پایان بازی گفت: «آنقدر خسته‌ام که توان حرف زدن ندارم. برابر یکی از بهترین تیم‌های دنیا شانه به شانه رقابت کردیم و جنگیدیم. از این یک امتیاز راضی هستیم و مستحقش نیز بودیم. شاید حتی می‌توانستیم بازی را برنده شویم چون موقعیت‌های زیادی داشتیم و دیگر هر چه بود در زمین گذاشتیم.»

1964773

رویبال در مورد گلی به که ثمر  رساند، گفت: «قبلا هرگز چنین گلی نزده بودم. دوستان و خانواده‌ام همیشه به من می‌گویند باید بیشتر شوت بزنم. در آن لحظه خیلی فکر نکردم و شوت زدم. گلی که به خودم و تیم اعتماد به نفس بیشتری داد.»

1964777

رویبال در مورد مقایسه جود بلینگام و لیونل مسی گفت: «شکی نیست که بلینگام از بهترین‌های دنیاست و شاید روزی بهترین بازیکن دنیا نیز شود ولی تا زمانی که مسی فوتبال بازی می‌کند، نمی‌توانم هیچ‌کس را بالاتر از او قرار بدهم.»

دیدگاه‌ها