کد خبر : 1985933 | 19 آذر 1402 ساعت 13:00 | 44.8K بازدید | 23 دیدگاه

ترکیب برنده دست نمی‌خورد

بی‌محلی ژاوی به ستاره عصبانی بارسلونا

ژاوی قصد ندارد امشب برابر خیرونا ترکیب تیمش در دو بازی گذشته را تغییر بدهد و الکس بالده همچنان باید روی نیمکت بنشیند.

بی‌محلی ژاوی به ستاره عصبانی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز می‌خواست در مقابل اتلتیکو همان ترکیبی را که با آن پورتو را در لیگ قهرمانان اروپا شکست دادند را تکرار کند، اما اینیگو مارتینز در گرم کردن قبل از شروع مسابقه از ناحیه عضله دو سر ران پای راست آسیب دید و چند هفته از میادین دور شد. کریستنسن به جای او آمد و خوب هم کار کرد. پنیا نیز جای تراشتگن را گرفته بود و کانسلو هم از راست به چپ رفت.

1960092

امشب در مقابل خیرونا، ژاوی ترکیب مشابه یا بسیار مشابه را به زمین می‌فرستد و بعید است شاهد تغییراتی زیاد در ترکیب تیم باشیم. ژاوی در تمام هفته درگیر کریستنسن بود چون مدافع دانمارکی پس از دیدار مقابل اتلتیکو به دلیل تولد دومین فرزندش راهی دانمارک شده بود. او دیروز برگشت و اولین تمرین خود در طول هفته را انجام داد تا حضورش در ترکیب مبهم شود.

حضور ساوینیو خطرناک در خیرونا احتمالا باعث خواهد شد تا ژاوی کنده را به راست ببرد و کانسلو در سمت چپ کار کند. در غیر این صورت ممکن بود ژاوی پس از دو بازی یک‌بار دیگر روی بالده در سمت چپ حساب کند.

1939418

مرکز میدان ولی تغییر نخواهد کرد این قانونی است که از زمان بازگشت پدری و دی یونگ از مصدومیت در بارسا اعمال می‌شود که با گوندوگان یک مثلث عالی را در خط میانی تشکیل داده‌اند.

ژاوی احتمالا هافبک چهارم را به این ترکیب اضافه نمی‌کند و جلوتر از رافینیا، لواندوفسکی و ژوائو فلیکس، استفاده خواهد کرد. مربی کاتالان نمی‌خواهد به ترکیب برنده دست بزند و با همین مجموعه برای کاهش فاصله با رئال به دو امتیاز خیز بر می‌دارد.

دیدگاه‌ها