کد خبر : 1985939 | 19 آذر 1402 ساعت 13:10 | 42.7K بازدید | 24 دیدگاه

رفیق در درون و بیرون زمین

ظهور یک زوج بی‌رحم در رئال مادرید

براهیم دیاز دیشب یک پاس عالی برای جود بلینگام فراهم کرد تا او تک گل رئال مادرید برابر بتیس را بزند. همکاری و هماهنگی این دو درون میدان، یکی از نکات مثبت و قابل توجه بازی رئال بود.

ظهور یک زوج بی‌رحم در رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، همکاری جود بلینگام و براهیم دیاز، در تساوی 1-1 مقابل بتیس یک گل عالی برای رئال مادرید به همراه داشت. دو بازیکنی که نه تنها درون زمین حس مشترک و هماهنگی بالایی دارند که در بیرون زمین نیز دوستان خوبی برای یکدیگر هستند.

براهیم اندلوسی با 24 سال سن بزرگتر از جود بلینگام 20 ساله است اما هر دو به طرز قابل توجهی بالغ و باتجربه هستند و بزرگتر از سن خود رفتار می‌کنند.

1964800

جود و براهیم هنوز با خانواده‌هایشان زندگی می‌کنند. هر دو نیز فصل قبل برای باشگاهی بزرگ مثل میلان و دورتموند بازی می‌کردند و به خوبی با مسئولیت بازی در یک باشگاه بزرگ آشنا هستند. براهیم و جود، همزمان به رئال پیوستند و باید خود را با فضایی جدید وفق می‌دادند. این کار برای براهیم طبعا ساده‌تر بود چون قبلا در رئال حضور داشته و اینکه اسپانیایی است.

تسلط براهیم به زبان انگلیسی به واسطه چند فصل حضورش در منچسترسیتی نیز مزید بر علت شد تا خیلی زود بین آنها رفاقت شکل بگیرد. چند روز پس از قطعی شدن انتقال جود به رئال بود که جود و گولر به دعوت براهیم در یک ضیافت شام شرکت کردند.

1964542

جود و براهیم یک درد مشترک نیز دارند. براهیم در پیش فصل از ناحیه شانه آسیب دید و جود نیز چند هفته‌ای است با این معضل دست به گریبان است. 

هر دو بازیکن به شدت قصد اثبات توانایی‌های خود در رئال را دارند. جود کاملا این مهم را ثابت کرده و براهیم نیز در هفته‌های اخیر خوش درخشیده است. براهیم تا 2027 و جود تا 2029 با رئال قرارداد دارند و همکاری دیشب نشان داد که زوجی جدید درون میدان برای رئال مادرید شکل گرفته است. زوجی که می‌تواند در هفته‌های بعد برابر رقبا بی‌رحم‌تر نیز باشد.

دیدگاه‌ها