کد خبر : 1985940 | 19 آذر 1402 ساعت 12:49 | 30.7K بازدید | 5 دیدگاه

پیام ستاره خائن به میلان: بردن‌تان طعم دیگری داشت

شارل دکتلار، ستاره بلژیکی، ادعای عجیبی را درباره پیروزی برابر میلان مطرح کرد.

پیام ستاره خائن به میلان: بردن‌تان طعم دیگری داشت

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم سری آ ایتالیا روبروی میلان قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-3 از سر راه بردارد. 

گل سوم این تیم در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده و پس از اخراج داویده کالابریا در دقیقه 93 به ثمر رسید تا شاگردان استفانو پیولی این شکست تلخ را در لحظات پایانی تجربه کنند و این اتفاق باعث خوشحالی دکتلار شده است. 

این بازیکن بلژیکی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به‌صورت قرضی از میلان جدا شد و به آتالانتا پیوست. قرارداد او تا پایان فصل جاری و با بند خرید 24 میلیون یورویی است و به نظر نمی‌رسد که دیگر قصد بازگشت به سن سیرو را داشته باشد. 

1964805

او در گفت‌وگو اسکای اسپورت ایتالیا درباره این بازی اظهار داشت: «این بازی مهمی برای من و تیم بود. هم به‌خاطر سه امتیاز و هم به‌خاطر آینده‌ای که در پیش داریم. این پیروزی اعتماد به نفس ما را افزایش داد. عملکرد خیلی خوبی داشتیم. امیدواریم که بتوانیم در همین سطح ادامه دهیم.

هر پیروزی احساس خاص خودش را دارد چون بردن در سری آ به هیچ وجه آسان نیست اما بله، باید تایید کنم که پیروزی برابر میلان طعم دیگری داشت. من از این که نتوانستم خودم دروازه این تیم را باز کنم بسیار مایوس شدم.»

دیدگاه‌ها